|
|||
|
|||
Passat 3bg tdi100pk aut 19inch black rs6
Zoals beschreven heb ik mijn Passat 3bg TDI automaat te koop te staan omdat we weer iets kleiners willen.(inruil golf IV tdi mogelijk 5deurs)
Auto rijdt perfect icm de automaat, een auto om heerlijk lange afstanden mee te maken. Om de auto optisch mooier te maken is de auto verlaagd dmv een sportline pakket, dus zo´n 2 cm verlaagd rijdt als orgineel dus geen gestuiter, en hij staat op 19inch RS6 black velgen. Auto heeft laatst nog een beurt gehad, waarbij alle filters, olieen en vloeistoffen zijn vervangen. En bij ongeveer 286.000km is de nokkenas vervangen , hydrostoters, pakkingen en zijn de verstuivers gereviseerd. Auto had voordat dit alles vervangen was een hoog verbruik wat niet klopte. Nu is dit allemaal weer normaal en loopt de auto weer als een zonnetje en verbruikt zo´n 7.6ltr per 100km. 1op13 Gegevens van de auto zijn, 100pk tdi orgineel automaat bwjr 2001 wit 291.000km electrische ramen voor airco (ijskoud) cruise xenon trekhaak apk tot dec verlaagd dmv sportline pakket (2cm) 19inch RS6 Black velgen 215 35 19 voor 5mm 235 35 19 achter 2.5mm Mooie auto, zolang in mijn bezit altijd gewassen / gepoetst met meguiars producten. Word ook afgeleverd met een poetsbeurt, zodat ie voor de winter beschermt is. 2 minpuntjes zijn dat er een paar restyle deukjes inzitten en dat voor het mooie de achterbumper gespoten moet worden. Vraagprijs is 4500 euro Bij belangstelling, mail of bel me, ben (bijna) altijd bereikbaar. gr Rudolf |
|
|||
|
|||
Upperke
|