|
||||
|
||||
zgan schokdempers mk2
bij deze bied ik originele schokdempers aan voor een golf 2 voor en achter
ze komen onder mijn gti weg, maar zijn nieuw gemonteerd door de vorige eigenaar vlak voor verkoop, dus zijn nwe dempers in feite. want ik heb er zelf nauwlijks mee gereden dus geen verlaagde poten, en verder standaard spul. veren mag je erbij hebben met eventueel de toplagers prijs voor dit alles 75euri Last edited by mischatdi : 27-09-2010 at 23:05. |
|
||||
|
||||
Mischa, mocht het nodig zijn voor de verkoop. Ik heb nog twee nieuwe setjes toplagers liggen voor de Mk2. Of mocht je zelf nog een setje zoeken, laat maar even weten.
|
|
||||
|
||||
hey thx, maar die zijn erbij hoor dus het kan er zo onder, ik heb zelf alles nieuw gemonteerd.
en een uppie |
|
||||
|
||||
dit is een vraagprijs, mag ook geruild worden voor 15inch staal in 4x100
|
|
||||
|
||||
Hej Mischa,
Ik zou ze wel willen maar je woont 313 km van me vandaan. Moest je ze willen versturen, dan mag je iets late wete. Kan je er dan ook ff een fototje van schiete Grtz Jel PS ik heb een leveradres in nederland voor de kosten wat te drukken
|
||||
|
||||
versturen is geen probleem, dit gebeurd via gls en kost rond de 20 euri
|
|
||||
|
||||
oh en ik wil zeker wel even een foto schieten hoor,dat word dan morgen avond dat ik die hier in het topic plaats
|
|
||||
|
||||
up maar weer mag weg voor 50euro dat is mijn laagste prijs
|
|
|||
|
|||
Geldt dan ook nog dat de veren en toplagers erbij zitten, en verzenden ook nog steeds mogelijk is?
Dan wil ik ze wel van je overnemen. Groeten Jeroen |
|
||||
|
||||
uiteraard de set zoals op de foto word ook zo verkocht dus met toplagers en veren erook bij
die 50euro is wel ex verzending |
|
||||
|
||||
En verkocht aan jeroen(jerome)
|