|
|||
|
|||
passat edition one in onderdelen 2.0 8v
ik verkoop me editon one in onderdelen omdat hij te slecht van carroserie om op te maken
elektrische schuifkanteldak 40€ Uploaded with ImageShack.uselektrische spiegels 25€ stuk Uploaded with ImageShack.us editon one interieur zonder enige schade wel effe stofzuigen !! stoelevooraan beide in hoogte verstelbaar, achteraan apart verstelbaar en de deurpanelen zijn zonder gaten voor draaiers (elektiche ramen en spiegels voorziening) 300€ / 450€ met elek spiegels en ramen voor en achter Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us elektrische ramen vooraan en achteraan 150€ tellerbak met mfa 30€ koplampen orgin hella 15€ per stuk cv pomp 25€ mfa hendel 30€ leder handrem hendel 15€ schakelaar hoogte regelbare lichten 15€ voor vragen/ foto's effe pm Last edited by dieseltje : 04-10-2010 at 21:52. |
|
||||
|
||||
prijzen verplicht!
wat wil je voor die tellerbak hebben??
|
||||
|
||||
En foto's graag
|
|||
|
|||
Quote:
jah sorry , ik wasdeze er vergeten bij te zetten , omdat ik deze in de rapte nogis was gaan bekijken |
|
|||
|
|||
Quote:
hoe plaats ik hier in feite foto's ? iemand wat uitleg ? thanx |
|
||||
|
||||
overal prijzen bij aub, anders word de ad verwijderd.
|
|||
|
|||
Quote:
ben er mee bezig |
|
|||
|
|||
upje (foto's geplaatst)
|