|
|||
|
|||
Mijn Polo 6n2
[/IMG] Hallo Allemaal, Dit is mijn polo 6n2 2002 Ik heb hem net gekocht! En ik vraag me af wat ik er allemaal aan kan veranderen (sportieve look). Ik dacht aan andere velgen maar weet nog niet welke ? misshien een tip van jullie? En wat voor koplampen en achterlichten? Zat zelf te denken aan zwarte lichten Maar ik heb er xenon op wil dat ook met angel eyes? groetjes Patrick Last edited by Patrick1991 : 14-09-2010 at 13:15. |
|
|||
|
|||
ik vind dat bij een 6n2 de verlichting al in orde is. om hem sportiever te maken kan je hem ten eerste verlagen met een schroefset. je kan tevens een gti voorbumperlip monteren.
maar uiteindelijk moet je het zelf weten natuurlijk wat je ermee doet. mvg Jasper |
|
|||
|
|||
Mooie auto! Ik zou de verlichting ook niet wijzigen! Dik in orde.. Enkel een verlaging en mooie wielen! En verder details.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Okee ik zat zelf te denken aan zwarte lichten, maar wat voor details ? en wat voor velgen staan er goed bij zat zelf te denken aan bbs zwart en zilver met een chrome rand. Groetjes |
|
|||
|
|||
bbs zie je al te veel vind ik, zijn wel mooie wielen alleen niet echt origineel meer.
wat mischien ook wel tof is om te doen is je stootlijsten mee te laten spuiten. groeten jasper. |