|
||||
|
||||
Seat Leon 1.8 20VT Topsport (2003)
Met pijn in het hart en na heel lang dubben toch de stap wagen:
Ik verkoop mijn Seat Leon 1.8 20VT Topsport. De auto is 27 augustus 2003 voor het eerst op kenteken gezet. Ik ben nog altijd de 1e eigenaar. De auto is niet geheel toevallig precies op mijn verjaardag afgeleverd. Het bouwjaar is 2003, maar wel met de wijzigingen van 2004. Dus andere software, cruise-control, alarmlampje in het porier, andere grijstint op het dashboard enz. De auto slaapt altijd binnen. Uitrusting: 6 versnellingen climate control cruise control electronic traction control abs zwikje airbags witte tellers sportstoelen elektrisch schuif-/kanteldak Aanpassingen: JD Engineering chip op maat: 220pk/340Nm koppel Forge Diverter valve DV006 K&N sportluchtfilter in originele behuizing Sportec 19" velgen met nog 4goede 225/30 R19 getrokken banden Cupra R onderlip Uitlaatdemper zwart gespoten (metaalkleurig vond ik lelijk van achter gezien..) Huidige km-stand: 62.xxx km Onderhoudsbeurten altijd bij dealer uitgevoerd Bij de APK nog nooit 1 opmerking gehad (beestje is ook nog maar 7 jaar) Distributieriem vervangen bij 52.000km Geen deukjes/krassen aanwezig. Zelfs geen putje van andere portieren o.i.d.. Ik ben een erg rustige rijder dus de auto heeft motorisch nooit op z'n lazer gehad. Ditzelfde geldt ook voor het onderstel. De keren dat ik gas geef (wat wel erg lekker is) is de motorolie al lang op bedrijfstemperatuur. Ook de turbo wordt netjes warmgereden en afgekoeld. Klinkt allemaal erg braaf, maar ik heb de auto van mijn eigen spaarcenten gekocht en dan ben je vaak toch net even wat zuiniger op je spullen. Ik vergeet vast nog wat, maar foto's zeggen meer dan wat gebrabbel: De foto's: Eentje nog, omdat ie zo mooi is : Vraagprijs (omdat het verplicht is): €16.500,- Last edited by Marco 20VT : 03-09-2010 at 08:19. |
|
||||
|
||||
Niemand een hele nette Leon die nog jaren probleemloos mee kan?
|
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
Weer eens tevoorschijn halen...
|
|
|||
|
|||
Foto's van het interieur? Inruil mogelijk?
|
|
|||
|
|||
Leef je nog? Pijn in je hart?
|