![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zoek nog binnen bekleding kofferdeksel met de dopjes die erbij horen en een kunststof/plastic rand voor in de kofferbak.
Oud type oliedop, ruitenwissermotor voor in de achterklep. kofferklep luchtveren....en last but not least een lichtschakelaar. ![]() let op ik heb geen haast dus kom niet met nieuw prijzen voor 2de hands meuk ![]() het mag ook in ruilhandel/kratjes bier geregeld worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() op de oliedop na heb ik dit wel liggen/staan
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() je hebt pb
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
stuur ff een pbtje voor de oliedop naar me. Dan kijk ik het strak ff na of er nog 1 ligt. grtz jel
|
||||
|
||||
![]() up, ik zoek nog steeds alles... oliedop was niet de juiste, en van sdi-tje hoor ik niks meer
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hej , ik heb ook nog een achterwissermotor liggen. En wat zoek je van bekleding in koffer?? Een plastic plaat waar de wissermotor achterzit heb ik ook nog. Grtz jel .PB maar he ![]()
|
|||
|
|||
![]() he misha, ik heb nog wel een motor voor je wisser.
als je intresse hebt, loop je maar ff langs ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je hebt pb
![]() ga je ook naar heerde zondag?? dan zou ik het wel mee kunnen nemen
|
||||
|
||||
![]() Quote: