|
|||
|
|||
Gezocht monteur pl revisie
Hallo,
Om maar meteen over de balk te komen, ik heb besloten om mijn huidige golf 2 16V te behouden, dit betekent o.a dat het complete blok wat er nu in zit gereviseerd moet worden. Ik ben bij een aantal gerenomeerde bedrijven geweest die niet anders doen, maar die hebben alleen de keuze, het blok brengen en dat is nu net niet wat ik wil. Ik heb namelijk geen plek om de auto tussentijds te stallen en mis de nodige kennis om het blok in en uit te bouwen. Nu vroeg ik me af, of er ook mensen zijn hier op dit forum die dit wel vaker doen (hobby, werk) en die deze klus wel zien zitten na overleg. Groet Dimitri |
|
||||
|
||||
waar woon je?
|
|
|||
|
|||
Zoetermeer
|
|
||||
|
||||
Wij willen het wel voor je doen maar dat is wel een stukkie rijden. Hoorn moet je dan zijn.
|
|
||||
|
||||
je kan ook kijken in berkel. weet je waar de oude schuur gezeten heb (supermarkt). daar heb je ook gasten die het best wel vaak doen. hobbieisten. anders uitgelegt is het vanaf zoetermeer de n470 op 2 rotonde niet die in pijnacker maar bij de oude leeden links gelijk weer links en dan bij de viaduct rechts daar staan ze meestal vraag het daar. meestal zijn ze daar vrijdags avond en meestal ook de rest van de week. mssls en sterkte(gewoon vragen zij helpen je wel )
|
|||
|
|||
Quote:
Hy picasso, je hebt pb Quote:
Hy Ghost, Bedankt, wat weet jij voor de rest over die gasten, qua werk en uitvoering ? Groet Dimitri |