![]() |
|
||||
|
||||
![]() Helaas vind mijn vriendin de Golf 1 niets ivm veiligheid
![]() ![]() Bouwjaar 1981 Motor: 1,1 liter KM-stand: 82.000 (kan ik helaas niet aantonen maar is gezien de staat waarin de auto verkeert heel goed mogelijk) Kleur: Marsrood LA3A. De auto is nog grotendeels in de eerste lak en ziet er goed uit. ![]() Zeer net en gaaf interieur. Stoelen zijn ook nog goed op de instapzijde. De auto is technisch in goede staat. Het volgende is dit jaar allemaal vervangen aan de auto: -distributieriem -diverse pakkingen -olie en oliefilter -luchtfilter -bougies, bougiekabels, rotor, contactpunten, verdelerkap -hoofdremcilinder, remleidingen, remschoenen, remblokken, remschijven, remvloeistof -nieuwe schokdempers rondom (verlaagd maar heel comfortabel). De auto is opnieuw uitgelijnd. -holte ruimtes zijn opnieuw in de was gezet. Verder is de auto voorzien van 4 originele VW velgen (6j) met goede banden en originele naafkappen. De bodem is in goede staat. Alles werkt aan deze auto. ![]() De auto is APK gekeurd tot juli 2011. Daarna heeft de auto nog maar 1x per 2 jaar gekeurd te worden. Uiteraard wegenbelastingvrij en vanaf 2012 km-heffing vrij!! Mocht je interesse hebben in deze oldtimer dan ben je van harte welkom. Vaste prijs: 2000 euro (aanschafprijs en onderdelen waren beduidend meer) (In)ruil Lupo is bespreekbaar. Foto's zeggen natuurlijk meer dan woorden: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [B] Last edited by Armand : 22-08-2010 at 12:05. |
|
||||
|
||||
![]() Doe eens een goed bod.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dag,
is het mogelijk inruil vw golf 1 cabrio? Amerikaans! Staat ook hier te koop de witte markoess |
|
||||
|
||||
![]() Helaas is inruil van Golf1 cabrio geen optie.
![]() Wij willen als dagelijks vervoermiddel overstappen op een moderne "kleine" VW. Bij voorkeur een Lupo. Polo is eventueel ook mogelijk. |
|
||||
|
||||
![]() Prijsverlaging: voor 1750 euro
![]() je krijgt dan een mooie golf 1 met een geheel nieuw remsysteem, nieuwe distributie, nieuwe filters, ontstekingsonderdelen nieuw, nieuwe schokdempers APK t/m juli 2011. ![]() Ivm langere reisafstanden in Duitsland willen wij overstappen op een jongere kleine VW met ABS/airbags etc ivm veiligheid. |
|
||||
|
||||
![]() Zit een 4 bak in of niet?
|
||||
|
||||
![]() Ja hij heeft een 4-bak. Ik denk dat dit voor alle 1100 cc'tjes geld of vergis ik me?
|
|
||||
|
||||
![]() auto is verkocht. Er mag een slotje op dit topic.
Sjoerd, veel succes met je nieuwe aanwinst ![]() |