|
|||
|
|||
Golf 3 5 deurs/Variant voor onderdelen
Ik heb voor de sloop een Golf 3 Variant staan, Waar alle onderdelen van weg moeten.
Verkocht/Gebruikte delen: *Motor TDI AFN * Versnellingsbak 02A CYP * Computer * Kabelboom * Tellerunit Verder zit alles er nog in. hier een groot deel van alle onderdelen, oftewel een complete golf 3 variant aan onderdelen. Deur Links Voor Deur Links Achter Deur Rechts Voor Deur Rechts Achter Achter Klep Achterbumper (lakscheurtjes) Voorbumper Bumperbalk Voorfront met radiator Koplamp Links Ruitenwisser Motor Voor Ruitenwisser Motor Achter Motorkap (linker hoekje niet mooi geplamuurd) Zijscherm Links (niet mooi geplamuurd) Zijscherm Rechts Interieur (heel netjes) Dashboard Veerpoten Draagarm Links Draagarm Rechts Aandrijfas Links Aandrijfas Rechts Achteras Schokdempers achter Trekhaak Kachelradiator Kachelmotor Stuurhuis (stuurbekrachtiging) ENZ. ENZ. ENZ. Je kunt me ook bellen, Heb ik liever en jij hebt sneller je antwoord! Prijs omdat het moet voor de kachelradiator 20 Euro Groetjes Maasje Last edited by Maasje : 12-03-2011 at 16:24. |
|
|||
|
|||
Quote:
En dat moet nu juist wel |
|
||||
|
||||
PB sent
|
||||
|
||||
Quote:
yup, prijzen erbij anders gaat hij weg.
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Niemand iets nodig?? moet deze week alles kwijt anders kun je het voor hoofdprijzen bij de sloop afhalen!!
|
|
|||
|
|||
PB gestuurd ( 2 zelfs hihi )
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Alles van een golf 3 te koop!! en niemand heeft wat nodig?
|