|
|||
|
|||
Golf 1 VR6 verkocht mag dicht
Het wordt eens tijd om mijn golfje 1 voor te stellen.
Na verbouwen van een paar nieuwere auto's ben ik er toch achter gekomen dat er niets kan tippen aan een dikke golf 1 of 2. Ook al vond ik ze uiteindelijk super dik, er zit totaal geen "gevoel" in z'on nieuwe auto. Ik miste het stuiteren en vooral dat echte cruise gevoel wat je alleen in de oudere auto's hebt. Dus ben uiteindelijk aan het zoeken gegaan. Maar sjeezus wat wordt er dik geld gevraagd voor die golfjes 1, en dan heb je nog niet eens een GTI. Maar gelukkig uiteindelijk een golf gevonden die genoeg pluspunten had om met een paar aanpassingen weer om te toveren tot een dikke golf. Het is een Golf 1 uit 1984 geworden, en heel misschien heeft iemand hem weleens in Oostenrijk gezien. Hij is van een Hongaar geweest die hem in 2004 heeft opgebouwd. Hij is er daarna in 2004 en 2005 mee naar de Worthersee geweest. Er ligt een 2.8 VR6 in op kenteken, maar daar moet ik nog even naar laten kijken want mist een beetje power. Waarschijnlijk rijd ik nu in zijn noodloop. De plannen: -motorruimte verder cleanen -Heel veel carbon -HTN AC1 in 14inch 7,5j en 9j -Tijdelijk 2 Kuipstoelen en van de winter een echt interieurtje. -Een mooier uitlaatje -sportstuurtje De foto's
FAD Crew! Friends And Dubs Www.american-weddingcar.nl __________________________________________________ _____ Last edited by Walter&Jolanda : 03-01-2011 at 17:29. |
|
||||
|
||||
leuk ding!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit...!! Plannen klinken ook goed, alleen jammer dat die nu in noodloop rijd.
Succes
|
||||
|
||||
Ey, eindelijk een topic van je Een. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken. Komt vast wel goed
|
||||
|
||||
mooie wage! leuke planne ook..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Yess dat is hem
Ik vroeg me alleen af of dat nou 14 of 15 inch is?
|
||||
|
||||
Leuke golf 1 Walter zit zeker met wat kleine aanpassingen veel potentie in.
En die kleine aanpassingen zijn toch net ff om er jouw/jullie ding van te maken. Zou zelf ook die snelsluitingen vd motorkap afhalen is niet echt mijn ding en past ook niet echt bij de style vd auto vind ik ,zeker niet als er een volledig interieur in komt straks. Succes en veel plezier met deze mooie type 1 golf |
|
||||
|
||||
Bekende mk1 inderdaad. Maar waarom een mooier uitlaatje ?? Dit is de ultieme look vvoor een mk1 als je het mij vraagt !!!
Succes !!
|
||||
|
||||
mooie auto , zeker met de oude velgen ziet de auto er erg fraai uit
wat vind je niet mooi aan de uitlaat ? wou dat die onder me polo hing |
|
|||
|
|||
Mooie auto, veel succes er mee! Plannen klinken goed
|
||||
|
||||
Dikke mk1, er gaat inderdaad niets boven zo'n oeroude golf!
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks voor de leuke reacties. Wat betreft de uitlaat. Het model is goed, maar hij is een beetje rot. Dus aan vervanging toe. Waarschijnlijk het zelfde model in RVS of een S-Rohr uitlaat.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mooie bekende mk1, een hele goede basis denk ik zo!
|
||||
|
||||
mooie auto
inderdaat een hele mooie bassis om er iets leuks van te maken. ja het is een bekende auto. ik zal voor de zelfde type uitlaat gaan. vond de klank wel zeer mooi. die er in zat. veel plezier van de auto groet willem
|
|||
|
|||
mooie basis en als de motor straks weer goed loopt power zat!
wat voor stoelen zitten er nu in de golf is dat niks meer? ik zoek nog een setje corrado/sport stoelen voor in mijn polo sedan. pb me maar een foto als je wil (mochten ze weg gaan natuurlijk ) gr. martijn
|
||||
|
||||
Hele dikke mk1 nu al, ben benieuwd hoe je em dikker gaat maken.
In mijn ogen zijn dat 14 inch slofkes succes ermee
|
||||
|
||||
Heel erg dikke wagen. Ik zou alleen die motorkap eraf halen en die gordels fatsoendelijk plaatsen. Als je een ongeluk krijgt is dit echt leip hoor.
|
|
||||
|
||||
Heb in Winschoten wel eens achter deze Golf gereden. Hij viel meteen op door de verhoogde zwarte motorkap. Zat een mooi geluid in toen!
Succes ermee
|
|||
|
|||
Go walter & jolanda!