|
||||
|
||||
kunststof voorschermen
Wi heeft er ervaring met kunststof voorschermen voor een type 3 (langschnautzer)?
Pasvorm, spuiten ervan enz..... Heb namelijk een nieuw setje op het oog. |
|
||||
|
||||
voor zover ik weet zijn er niet echt slechte polyesther schermen voor de
type 3, maar ik zou toch maar proberen stalen schermen te krijgen, na verloop van tijd gaan kunstofschermen toch verkleuren en krijg je kleurverschil in je auto en als je ff goed zoekt vind je nog wel stalen schermen voor nagenoeg dezelfde prijs als kunstof... gewoom ff geduld en goed zoeken....stukken beter dan plastic... |
|
|||
|
|||
Op de ex-Miss L. fastback zitten ze,al jaaaaaaaarenlang !!!(sinds de "resto" bij de vorige eigenaresse in 1996)
is het jouw opgevallen ?? |
|
||||
|
||||
Nee .. cool .
Nooit geweten |
|
||||
|
||||
een maat van mij heeft ze op z´n ponton zitten, past goed en ze zijn ook goed te spuiten, kijk maar eens op de airspeed venray site daar moet ie nog op staan.
|
||||
|
||||
Maar dan zou je dat probleem toch ook met gespoten bumpers moeten hebben ?
|
||||
|
||||
Bij mij hebben ze er ook jaren opgezeten en er is nooit iemand over "gevallen"
Het enige nadeel dat ik had is dat de klemmetjes van de sierstrippen minder goed klemden als in de stalen spatborden en deuren, die wilden boven de 160 wel eens loslaten
red alert; GET DOWN!!! Last edited by bugdaddy : 21-01-2005 at 20:34. |
|
||||
|
||||
en is de beslissing al gevallen de peoples die ze in het echt hebben hebben positive ervaringen geloof ik dus.....
|
||||
|
||||
Ik heb er ook 1!! Mijn linkervoorscherm is "nep"..
Bevalt me best, alleen zorgen dat het GOED gespoten word anders krijg je blaasjes onder de lak!!!! Verder qua pasvorm is hij redelijk, kan beter maar dat komt ook door al die zooi die ze op dat scherm hebben gesmeerd! Groot voordeel; het roest niet!!!! |
|
||||
|
||||
Helaas, ebay viel niet gunstig uit...............
|