#1
|
||||
|
||||
CO G60 veelste hoog
Hallo
Nu mijn project een beetje op zijn einde liep moest de jetta voor de apk. Vol goede moed naar de apk gegaan kom ik van een koude kermis thuis. Co gehalte was 8,35 procent. Veelste hoog dus. Nu vroeg ik me af wat alle mogelijke oorzaken hiervan kunnen zijn. Ik weet dat het de lambda kan zijn. Ik heb ook iets gehoord over vacuum slangen maar welke precies? Wat moet je doen met de lucht massa meter? Hoe kan je co bijstellen? Alvast bedankt! |
#2
|
|||
|
|||
Er moet ergens een schroefje zitten, zodat de motor armer loopt!?
Volgens mij moet je dan eerst een stekkertje lostrekken.. Maar er zal vast iemand zijn die het precies weet! Dus geen paniek komt vast wel goed.. |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
tot 1993 zijn de g60 motors meende ik co af te stellen. bij warm de stekker van blauwe tempsensor los en dan een potmeter in een slang verdraaien(meende ergens bij inlaat slangen,een aftakking) is ook een proefpijpje bij uitlaatspruitstuk waar men dan kan co meter voor de kat
__________________
vw kever - 1975 ,1200 op lpg!!!!! vw golf mk2 gti - 1984 vw golf mk2 1.3 - 1985 audi a3 8p 2003 1,9 tdi ambition |
#4
|
|||
|
|||
__________________
http://www.corrado-database.nl/inde..._corrado&id=855 |
#5
|
||||
|
||||
rij je op 98 of 95?
__________________
1 2 3 4 hoedje van hoedje van..... |
#6
|
||||
|
||||
rijd op 95 sorry was even weekendje weg. Hoe gaat dat afstellen precies dan?
|
#7
|
|||
|
|||
tank maar eens 98 en ga maar eens een lekker stuk rijden
|
#8
|
||||
|
||||
scheelt dat zoveel dan?
|
#9
|
|||
|
|||
bij mij wel
|
#10
|
||||
|
||||
nee is andersom teminste voor je co.......had het ook met een matra murena.....reed op 98 kwam niet door co.....95 ingegooit en kwam erdoorheen
__________________
1 2 3 4 hoedje van hoedje van..... |
#11
|
|||
|
|||
kan zijn dat er nog een blauw dopje in zit deze kun je eruit wippen
dan meet je op de buitenste 2 pinnen (co pot meter heeft 3 pinne)de weerstand voor dat je eraan gaat draaien (anders weet je je afsteling niet meer ) en draai je hem terug naar 500ohm orginele instelling van g60 als hij dan goed is draai je hem na de co meeting weer tussen de 700 en 800ohm heb je je kat er wel tussen ???
__________________
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
bij mij niet ...reed altijd op 95 haalde het Co altijd maar net op het randje sins ik 98 tank , gaat hij met gemak door de Co test .. |
#13
|
||||
|
||||
nee kat heb ik er niet tussen heb al wel gehoord dat dat heel veel scheelt Dat is dus ook em laatste redmiddel:P Maar ik twijfel ook nog aan de lambdasonde. Op de kabelboom zat een rare stekker met een oranje randje en dan grijs een vierkante stekker met ronde hoeken. Op deze stekker was het onmogelijk om een lambdasonde te vinden. Dus heb zelf de lambdasonde moet aansluiten met eigen stekkers. Betwijfel of dit wel werkt. Ben dus ook opzoek naar een nieuwe lambda met stekker er aan vast en een bijpassende stekekr voor op de kabelboom.
|