|
|||
|
|||
BlueGolf2 1989
Hallo iedereen!
Ik ben Jeroen Brijs uit België en nieuw hier op het forum! Omdat mijn Jetta de verkoop in gegooid is, Zocht ik dus iets anders... Na zondag naar een golf 2 te gaan zien die me niet aanstond... Vandaag terug naar een golf 2 gaan kijken die WEL aanstond maar direct meegenomen! Mocht met diene mens zijn platen naar huis rijden , dus ik content ! En daarjuist een afspraak gemaakt voor keuring voor verkoop , en mag morgen al gaan om 20 na 2! Specs van de golf 2: Bouwjaar: 1989 Motortype: 1300cc Km stand: 145 000Km Staat van wagen: GOED plannen met de Golf 2: -Keuring voor verkoop -Goeie poetsbeurt -Schroefset -Voorlopig mijn exip velgen eronder -Jetta front -smalle bumpers met chrome lijstje -.... Hier zijn de plaatjes ! Foto's van op 2dehands: Foto's van mij hierjuist : Meer foto's volgen na grondige poetsbeurt En hopelijk morgen door de keuring ! :lol: :wub: Last edited by Brijzz : 27-07-2010 at 23:26. |
|
||||
|
||||
Welkom op het forum!
Schroefset + exips zullen de auto zeker niet misstaan . Wel jammer dat het een 1300 is, vind die motor eigenlijk te licht voor een golf...
|
|||
|
|||
De golf is gekeurd !
de werken kunnen beginnen ! Quote:
Danku ! |