|
||||
|
||||
Ik ben nieuw hier..
Hallo ik ben nieuw hier..
Zal mezelf en mijn auto's even voorstellen.. Sommige kennen ze misschien al van andere vw forums... Ik heb een derby 1 uit '77, een polo 1 uit'77 en een polo1 uit '81. Met de polo uit '81 rijd ik dagelijks en de andere zijn projekten.. Ik heb laatst via het polo86 forum een roestvrije derby kas gekocht voor de derby uit '77.. Vanavond haal ik een audi coupe uit 85 op voor mijn vriend..(stiekum meer voor mij :biggrin: ) zal ik ook ff een fototje van plaatsen.. Nou ben ik zelf geen echte sleutelaar dus een vriend van mij helpt me daar bij.. Eens kijken of ik een foto van de derby erbij kan krijgen..van de andere auto's heb ik geen digitale foto's.. dus die komen nog.. |
|
||||
|
||||
die derby is echt heel stoer. welkom
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 18-01-2005 at 16:57. |
|
||||
|
||||
ja die derby is echt ruig! zag hem pas geleden ook op t 86c forum staan, degene die hem verkocht moest toch kiezen tussen die derby verkopen of zijn polo dacht ik?
anyway gave wagen! en welkom hier
|
||||
|
||||
welkom, woeste derby by the way........nice!
|
|
||||
|
||||
derby is cool...
|
||||
|
||||
derby is cool!!!
weer een erbij met een derby!! mmm ik wilde die van mij eigenlijk ook zwart hebben, maar das dus niet orgineel meer.... dan houd ik hem maar groen. die audi is ook rielekst
|
||||
|
||||
Eej! Alhoewel ik een 86(c)-er ben vind ik die Audi ook erg stoer!
|
|
||||
|
||||
dan een sport quattro....
|
||||
|
||||
de derby is gaaf!
|
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 09:36. |
|
||||
|
||||
tuurlijk audi is ook stoer bakkie
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was een topic van mij.. omdat allebei de auto's uit '77 niet helemaal goed zijn wilde ik van 2 een maken..Maar ik wist niet welke ik nou moest slopen en welke houden.. Nu heb ik een derby kas gekocht, daarmee ga ik nu de derby opnieuw opbouwen.. En met die polo weet ik nog niet wat ik doe.. misschien toch nog slopen en daar weer onderdelen voor het eerste project van gebruiken.. Wat ik toch wel weer zielig vind omdat het mijn eerste auto is.. Ik zie wel... |
|
||||
|
||||
ah zo op die manier, ken ook nie alles onthouden he
|
||||
|
||||
Ze koopt/ruilt die derby kas dus van mij, geloof ik want ik heb niks meer gehoord. :frown:
zo zag die derby ooit uit en nu is ie zo kompleet roestvrij dus... |
|
||||
|
||||
Die matte derby is wreed
|
||||
|
||||
Coole derby, ik herken dat kenteken van een tijd terug op marktplaats. Toen was hij van iemand uit Zeeland.
|
||||
|
||||
die rooie is mooi strak!
heb je er nog een kenteken bij?
|
||||
|
||||
Quote:
Stijn je had gelijk, ik heb ff in de oude doos gekeken en waarempel daar is ie! Staan er nog meer in het fotoalbum voor de geintereseerden, |
|
|||
|
|||
Hey verrek, das de derby die ik destijds wou kopen. Volgens de eigenaar had hij geen roest. Ik had het tripje naar Zeeland zo goed als gepland toen ik via via aan de foto's van Ernst kwam. Tripje gecancelled, wat de eigenaar maar niet begreep...
|
||||
|
||||
Quote:
Nu ziet het ding er iig stukken beter uit! |