![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo
ik kan een set Keskin 7,5 en 9x 16" kopen past dit op mijn golf 1 Graag foto's als het kan??? MVG
|
||||
|
||||
![]() Alles kan.. Maar of het mooi is??
|
||||
|
||||
![]() Ik ken er een waar het wel heel dik is.. 9,5 is dat zelfs..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jajaja, je weet ook hoe dat pas is gemaakt..
|
|||
|
|||
![]() vaak een kwestie van smaak hoe het eruit ziet, ik persoonlijk vind ze te ver uitsteken buiten de wielkasten, past meestal wel maar ook heel erg stug omdat ie anders de wielkasten raakt zonder deze dan aan te passen.
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind die 7,5 J wel mooi, dus ik weet niet of je die 9J's om kunt bouwen ??
9J is geen porum...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das waar ![]() Idd in een normaal geval is het veel te breed voor een MK1 |
|
|||
|
|||
![]() Het is natuurlijk ieder zijn smaak. En ligt er ook aan wat voor velgen het zijn. Dit is de cabrio van mijn kameraad. 7,5J voor en 9J achter. Met achter ook nog een spoorverbreder van een halve cm. Anders kwam hij tegen de schokbreker aan. En ik vind het wel leuk staan zo.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() 7,5 J en 9 J achter et 15 |
|
||||
|
||||
![]() 7,5x16 ET37 rondom, voor 6mm spoorverbreders, achter 25mm (20 zou eigenlijk mooier staan, maar 25 is gunstiger voor de caddy waar ze opkomen) |
|
||||
|
||||
![]() Kevin jongen nu doe het niet hier krijg je spijt van. 9J is veel te breed. En gaat niet mooi staan onder je oude golfje. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() inderdaad 9j is tebreedt ik had ook een setje 7,5 voor 9j achter. ik heb ze opgehaal gemonteerd, ff gekeken en gelijk weer tekoop gezet zonder er 1 met mee te rijden. 9j is gewoon te!
|
|
|||
|
|||
![]() ik vind 9 j achter helemaal top! alleen dan wel helemaal op zijn reet!!!
|
|
|||
|
|||
![]() Of het past en ook nog een beetje fatsoenlijk staat is helemaal afhankelijk van alle afmetingen van de wielen en banden in combinatie met je verlaging.
Het kan zeker mooi zijn, als alles klopt. |