|
||||
|
||||
Passat 35i Variant VR6
Omdat ik deze week een wat jongere Passat ophaal doe ik hem weg; m'n Passat Variant VR6. Het is een nette auto van binnen en van buiten. Origineel Nederlands, geen import. De enige minpuntjes; de motorkap is niet mooi, linksachter is er een plekje wat bijgewerkt en hij heeft een flauw deukje in de linkerachterdeur. Dit wilde ik nog klaar laten maken maar ik verkoop de auto dus ivm met de aanschaf van een Passat 3B.
Ik heb hem van oudere mensen gekocht, het is geen afgejaagde VR6. Hij heeft nieuwe APK tot juli 2010, 4 gloednieuwe banden! De auto is origineel op het luchtfilter en de wielen na. Er zit nu een nieuw Green Airfilter op, maar de originele filterbak en de originele wielen (zonder banden) zitten er uiteraard bij! Voor de rest is het een comfortabele en uiteraard een snelle auto. Het gemiddelde verbruik is ongeveer 1 op 8/9. De bak en motor zijn 100% in orde, loopt en schakelt super! Vraagprijs: 1850 euro of een goed bod. Mocht ik iets vergeten zijn kun je altijd reageren of een pm sturen. Last edited by Ruud_mk1 : 19-07-2010 at 18:53. |
|
||||
|
||||
BTW; de auto staat in Holwerd, dat is ongeveer 25 minuten achter Leeuwarden
|
|
||||
|
||||
Niemand? Ik heb deze week een andere auto opgehaald dus de auto mag weg voor een goed bod !
|
|
||||
|
||||
Let op: mag zonder de cupvelgen weg voor 1500 euro of een goed bod in de richting!
|
|
||||
|
||||
PS inruil mogelijk, laat gerust wat horen als je iets hebt in te ruilen!
|
|
||||
|
||||
Ik liep een andere Passat tegen het lijf, vandaar dat deze weggaat. En de auto kreeg ik niet op mijn naam verzekerd, vandaar de tenaamstelling. Je ziet elders wel op het forum dat ik hem al wat langer heb. En die 5 dagen APK maken ook niet meer uit lijkt mij.. maar goed de auto is verkocht dus het is al klaar!
|