|
||||
|
||||
[TK]Leuke Golf MK2 1.3 uit 1990
Hallo,
Ik bied mijn Golf te koop aan. Deze stond al eerder op het forum [toen nog met verlaging, andere wielen etc]. Inmiddels is de Golf voorzien van zijn originele vering en wielen. De prijs is dan ook beduidend anders geworden. Het gaat om het volgende: Merk: Volkswagen Model: Golf II Motor: 1.3i NZ Uitvoering: CL Transmissie: 4 bak handgeschakeld Vermogen: 40 KW Brandstof: Benzine Kilometerstand: 107.552 Koetswerk: 3 deurs Gewicht: 820 kilo Afgifte kentekenbewijs: 24 januari 1990 APK: Gekeurd tot 25 november 2010 -Bij de vorige APK zijn er geen adviespunten gemeld. Voor foto's en info wil ik je graag verwijzen naar de marktplaats advertentie: http://auto.marktplaats.nl/volkswag...1990-blauw.html De prijs op marktplaats is € 700,- maar voor jullie forummers is de prijs € 600,-! De auto staat in Alkmaar. Meer info graag via een prive-bericht of natuurlijk via de telefoon.
Batracer , leuke online racegame. Last edited by Dexter : 16-10-2010 at 11:02. |
|
|||
|
|||
zijn je velgen ook appart te koop?
|
|
|||
|
|||
Slimmerik, bij het plaatsen van de toerenteller is de km. stand natuurlijk ook verandert Aangezien je de tellerbak gewisseld heb...
|
||||
|
||||
Quote:
a;hij heeft gewoon nap....dus kan ook dat de km-teller zelf teruggezet is. b;afwijkende km-stand is wel lekker belangrijk bij een auto die te koop staat voor fietsengeld.
|
|||
|
|||
apk is in de buurt zijn er enige mankementen ?
en wat kost de auto met schroefset? |