|
||||
|
||||
gezocht, een golf mk3, liefst enigzins sportief
gezocht, een golf mk3, liefst enigzins sportief
mijn moeder rijdt nu in een gare 306 xsi, en heb haar eindelijk weten te overtuigen om nu eens een vw aan te schaffen alles aanbieden, graag wel met foto en vraagprijs, prijs max. 500 euro
|
||||
|
||||
Heb hier een golf 3 1.4 staan, vorig jaar koppelinggroep vervangen en vorige week uitlaatspruitstuk bij de keuring.
Zit dus netjes apk op, is met veren incl koni schokdempers verlaagd. Wel plekje hier en daar en door vandalisme krassen rondom. Kleur is groen metallic. €750 vraagprijs staat in Zuid-Holland en word dagelijks mee gereden.
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
voor 500 eu heb je dan een fatsoenlijke golf 3???
|
|
|||
|
|||
Quote:
nee natuurlijk niet moet je er nog geld inpompen om hem enigsins goed te krijgen voor 500 koop je een witte of rode zonder opties en niet eens een nette
|
|||
|
|||
ik heb hier wel nog eentje staan maar de motor is stuk,
|
|
||||
|
||||
topic kan gesloten worden, mijn moeder is vanaf gisteren voorzien van een golf 3 gti van 94 voor 400 euro met nieuwe apk