|
||||
|
||||
Goedkope Golf / Caddy 1.9 (JY) om motorblok uit te bouwen
Hallo allemaal,
Ik zoek een goed 1.9D (1Y) blok om in mijn t3 bus te hangen. Mijn idee is om een Golf / Caddy o.i.d. met zo'n blok te kopen, er een tijdje in rond te rijden (om te kijken of het blok goed is) en dan het blok om te hangen in mijn T3. Het gaat dus met name om een goed blok (met zo min mogelijk km.), de rest zal t.z.t. wel weer (in stukkies) te koop worden aangeboden. Mocht je iets hebben wat interessant lijkt, rond de EUR 750, dan hoor ik het graag. Groeten, Remko. Contact opnemen via p.m. / email s.v.p. |
|
||||
|
||||
hoi
ik heb un caddy met 1.9diesel staan van 98 blok heeft aantoonbaar 2ton gelopen wat dus niet zoveel is ik ben tweede eigenaar en eerste eigenaar is familie kan dus verzekeren dat het blok goed is start altijd in 1 keer ook bij koude temperaturen zoals deze winter weet uit ervaring dat dat lang niet altijd is bij deze blokken er zit nog apk tot 28juli op dus dan kun je het blok goed uitproberen wel moet de auto even afgerold worden en 2 nieuwe remschijven maar dat is geen ramp denk ik ik vraag er 800 voor op 16inch velgen maar voor 750 mag hij wel weg en voor 700 mag hij weg op een stel 14inch bbs ra velgjes
|
||||
|
||||
Staat hier opt forum een golf 3 1.9 TD voor 500 eurie...halen dat ding!!
|
||||
|
||||
Bedankt voor de tip, ben al voorzien..
Quote:
Hee man, bedankt voor de tip! Heb echter net een blokkie gekocht, lopend bekeken, wordt er nu voor me uitgesleuteld! Zal de thread even afsluiten... Groeten, Remko |