|
|||
|
|||
Zuignapjes kentekenplaat.
Heeft iemand enig idee, waar ik de zgn. zuignapjes die ze voor kentekenplaten gebruiken, vandaan kan kan halen?
Het gaat dus op de zuignapjes, met een soort schroefdraad erop, en een wit opdraaidopje. Niet de duidelijkste foto`s, maar dan weet men waar het om gaat |
|
|||
|
|||
GerardMKIIVR6 heeft ze ook volgens mij ook. teminste die was er ooit eens naar op zoek.
http://www.volksforum.com/forum/sho...ight=zuignapjes En anders zet je je vriendin maar op de bumper Last edited by Domi : 22-05-2010 at 17:37. |
|
||||
|
||||
Als je naar een huishoudzaak ofzo gaat en je gaat opzoek naar:
theedoekhaakjes met zuignap...dan ben je al een heel eind........... die hebben wij ook gebruikt voor onze Speed-platen...... dan haal je dat haakje eraf en meet op welke diameter dat dopje heeft daar waar dat haakje gezeten heeft. dan neem je een boortje 1 mm groter en die maat boor je in je plaat. dan met behulp van een klein schroevedraaiertje dat dopje erdoorheen drukken en .......VOILA..........
|
||||
|
||||
blijft zoiets ook op een fatsoenlijke snelheid aan je bumper plakken??
zou echt bang zijn mn platen over mn voorruit te krijgen dan...
|
||||
|
||||
Quote:
Of dat je in ene onbewust zonder rond rijd omdat die onder de auto door ging
|
||||
|
||||
haha, dan heeft iemand anders hem op de vooruit zitten
|
|||
|
|||
@ Dragracer, bednakt voor de tip.. Maar er zouden toch echt die dopjes te koop moeten zijn hehe
Zag ook een aantal Nlers rijden op de See, met de dopjes. |
|
||||
|
||||
Die zuig napjes die jij bedoelt hebben ze meestal bij truckershops of bij van die kraapjes waar je zelf kentekens kan laten maken
|
|||
|
|||
Ok, bedankt voor de tip. Zal het even in de gaten houden!
|
|
||||
|
||||
Yup, meeste truckstores hebben ze wel liggen. Hoe moet je anders alle 25 platen met de namen van je kinderen uit de voorgaande 6 mislukte relaties voor de voorruit plakken?
|
|||
|
|||
Quote:
Maar wil ook graag wel weten of het inderdaad echt blijft zitten dagelijks. |
|
|||
|
|||
Quote:
je maakt het voor eventuele ''kenteken liefhebbers'' wel erg makkelijk... Het lijkt mij dat het wel blijft zitten hoor, kijk maar hoe strak ze altijd op de keukentegeltjes zitten...
|
||||
|
||||
Ik heb ze er ook op, blijft super zitten, heb er tot 130 mee gereden.
Lange snelwegritten doe ik niet zo met de plaat op de bumper.. Maar de auto staat nooit alleen voor de kentekenliefhebbers Dan plak ik hem altijd aan mn voorraam aan de binnenkant. Die van de blokker etc heb ik ook gehad maar dat zou ik aan de buitenkant niet durfen laten te snel los. heb ze toen gebruikt aan de binnenkant en het gebeurde vaak genoeg dat de plaat naar beneden viel. Kan niet zeggen waar je ze kunt kopen heb ze via mijn werk. |
|
|||
|
|||
Mag dicht, heb ze al gevonden!
|
|
|||
|
|||
Zou je dat dan willen delen met de rest van ons?
Aangezien er meer mensen zijn die dit zoeken.... |
|
|||
|
|||
Bij de truck dealer hier op het industrie, en volgens mij ook bij meerdere truckshops.
|
|
|||
|
|||
Thanks zal eens bij truckland shoppen.
|