|
||||
|
||||
Hitler is terug in duitsland (18+????)
hier een filmpie van de vernieuwde hitler.
weet niet of het spottend, haatdragend of kwetsend is voor sommige mensen. vond hem zelf wel grappig, zie Dolfke stappen . (mocht dit niet kunnen dan halen de mods. hem maar weg..........) Hitler terug
|
||||
|
||||
Vin ut btje triest eigenlijk...mij det t nix.....maar die mensen wel ...
|
||||
|
||||
whaha niet spottend vind ik, hij is best goed!
|
|
||||
|
||||
Zie die gasten met die pijpekrullen eens rennen
|
||||
|
||||
http://www.kicken.com/funnyfiles2/w...lion.sleeps.wmv
nog een filmpje heeft er niks mee te maken maar ja waar moet ik hem anders neer zetten !
|
||||
|
||||
bwah wat een maf met zijn einz zwei!
|
|
||||
|
||||
is volges mij ook een nederland, tenminste echt een duits accent heeft ie niet, en wat ie in dat cafeej zegt lijkt wel erg op nederlands vind ik
|
||||
|
||||
John Cleese kan het net ff beter :p ....don't mention the war ! :biggrin:
|
||||
|
||||
Robbie Muntz. Opgenomen door de VPRO. Tis al een oude opname die destijds voor behoorlijk wat opschudding heeft gezorgd. Hij heeft wel meer van dit soort dingen gedaan. Soms errug leuk.
|
|
|||
|
|||
haha... echt goed... die joden!!! LOL
|
|
|||
|
|||
Door deze grap is hij weggeschopt bij waskracht en de vpro. Misschien schokkend voor mensen ja maar die orthodoxe joden die daar wegrenden was geloof ik een setup en let ook goed op die mensen in dat cafe: hij mag alles zeggen over joden en hitler en dat is ok maar zodra hij smerig gaat eten moet ie eruit....
|
||||
|
||||
erg flauw.....
|
|
||||
|
||||
Het was geen Hitler maar de eerder genoemde Rob M.
Het was niet in Duitsland, maar in Oostenrijk. Het idee achter de filmpjes was ander, maar is hier niet terug te vinden. Ik zie er de humor niet van in. Mime was beter |
|
|||
|
|||
ehehe lag helemala dubbel toen ie die taart opvrat,heb je niet meer van dit soort dingen lololololol
|
|
|||
|
|||
Die joden
|
|
||||
|
||||
die was echt heel mooi ja
|
||||
|
||||
Zie hier echt geen humor van in, zo ziek. Wat gaat 'ie volgende keer doen? Surfen in Thailand?
@Waldorf: Wat is dan het idee achter dat filmpje dat hier niet terug te vinden is? |
|
||||
|
||||
Quote:
mee eens , zie de humor ook niet !
|
||||
|
||||
zieke geest, die man...
|