|
|||
|
|||
huntende motor en sputteren bij gas los
Hoi,
Ik heb een golfje 1.8 uit 1988 (injectie) en hij heeft wat aandacht nodig. Het verbruik is vrij hoog en ik ga hem iig een grote beurt geven. Wat me opvalt is dat wanneer ik het gas loslaat dat hij wat na pruttelt en sputtert uit de uitlaat (bloeb bloeb..bom bom bom ) Klinkt heel vet maar heb het idee dat hij teveel brandstof krijgt. Daarnaast viel het me op dat toen ik van de snelweg afkwam en voor het stoplicht stond dat de motor aan het hunten was...Welke membranen, sensoren en klepjes kan ik nakijken om hem wat mooier en zuiniger te laten lopen? Groeten Daan |
|
||||
|
||||
Hunten
Misschien eerst eens je ontsteking controleren. Afstelling,hall-gever ( werking) etc. |
|
||||
|
||||
Wat is hunten?
|
||||
|
||||
MILF hunten ??? PB maar voor tip's and tricks
|
||||
|
||||
Quote:
Gheghe da's mijn specialiteit |
|
|||
|
|||
Hunten is dat hij niet stationair draait maar dat het toerental op en neer gaat...
Ben nog niet zo bekend met het blokje maar heb iig geen electronische onsteking dus ik ga ff checken op slijtage. Ook is mijn inlaatspruitstuk erg vet en ik vermoed dat de pakking lekt... |
|
|||
|
|||
ik zou ff kijken naar valse lucht bij je inlaat traject dus alles tussen spinnekop en inlaat spruitstuk ook ff kijken of hij niet lekt rond de injectoren
en hoeveel verbruikt hij nu ongeveer dan |
|
|||
|
|||
zal het is in de mk2 gedeeldte vragen
suc6 |
|
|||
|
|||
Thnx!
Ik ben ff bezig met de aandrijfassen maar volgende week ga ik ff het inlaatspruitstuk eraf trekken. Wat is de spinnekop btw? verbruik is 1:8...Maar ik rij dan als een natte krant (continu 3500 toeren met 13" op de snelweg) Daan |
|
||||
|
||||
Hoe is het rubberen bochtje, van hoofdremcilinder/rembekrachtiger naar inlaatspruitstuk?
|
|
|||
|
|||
Rubberen slang is goed!
Las in de haynes dat ik waarschijnlijk een idle sensor heb :o Ga die ook maar es checken... Ga binnekort maar het inlaattraject demonteren? is een pakkingsetje duur? En zijn de bouten waarmee het inlaatspruitstuk makkelijk bereikbaar? |