|
View Poll Results: VR6 of 1.6Turbo? | |||
VR6 | 18 | 34.62% | |
1.6Turbo | 34 | 65.38% | |
Voters: 52. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
#1
|
||||
|
||||
mk2 racer,vr6 of 1.6turbo?
ik ben in principe het 1.6turbo blok al aan het bouwen,maar na eeen ritje in een racelook-mk3 vr6 weet ik het niet zo zeker meer
het 6cilinder-geluid is gewoon ziek,zonder isolatie e.d. en de acceleratie onbeschrijflijk,wat zouden jullie doen? ook even waarom je die keus zou maken. thanx alvast
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#2
|
||||
|
||||
Hoor ik mk2, vr6 en turbo in één topic?
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#3
|
||||
|
||||
misschien later nog een haardroger erop
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#4
|
||||
|
||||
't word iig iets met een 6
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat dat inderdaad een mooie compromie is
__________________
VWCulture.nl
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Of je nou een 4 wil of een 6, het is alletwee weer mooi te combineren, ook met mijn bovenstaande post. VR6 turbo 4-motion.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#7
|
||||
|
||||
haha,wie komt de centjes brengen...
ook even je mening graag,overtuig me
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ding is idd ziek.. op zo'n project loop je financieel compleet leeg. @ Gerben; Wat wil je zelf? Hoeveel heb je al liggen om de 1600T op te bouwen, en hoeveel geld kost het nog? Naar alle waarschijnlijkheid kun je niks van je 1600T project gebruiken voor een VR6T project, en zul je alles (met eventueel verlies) van de hand moeten doen.. Btw; 1600T of VR6, beide is dik! Alleen 1600T is unieker
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#9
|
||||
|
||||
ik ben in principe bezig met het blok,het meeste heb ik al....(nieuwe zuigers,lagers,pakkingen,bouten,turbo,kms,kabelboo m,versnellingsbak,vliegwiel,koppeling,Ic+buizen,et c,etc)
van de andere kant,vr6 is niet zo duur en redelijk plug&play. moet dan idd wel weer alles verkopen want daar heb ik niks aan,kan alleen de kms gebruiken als ik er ooit een turbo op wil zetten. qua pk's zal het niet veel uitmaken,atmosf. 6cil of 4cil turbo. 1.6T is wel unieker,ik weet het ook niet meer
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#10
|
||||
|
||||
5 pitter of v8
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#11
|
||||
|
||||
kzou heerlijk bij de 1.6T blijven lijkt mij veel leuker
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Welja, breng die jongen even helemaal van z'n stuk Goede ideeën Richard!
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#13
|
||||
|
||||
van richard ben ik dat wel gewend
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#14
|
|||
|
|||
zou voor een 1.6 turbo gaan als je bijna alles alhebt.
en zie je ook nooit. |
#15
|
||||
|
||||
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#16
|
||||
|
||||
Ik zou voor een 1.6T gaan.
VR6 in golf 2 zie je vaak zat. 1.6 met Turbo nog niet gezien, wel een 1.3
__________________
Owner of Jetta MK2 (under construction) Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit. |
#17
|
||||
|
||||
Quote:
geef mijn adres maar door voor de levering en die van jou voor de rekening dik blok
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#18
|
||||
|
||||
1.6T
Ik ben bang dat de VR6 een beetje "noseheavy" word voor het cicuit. (En zo snel zijn ze nu ook weer niet!) :-) |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
dat had ie idd wel,omdat alles leeg is lijkt ie wel voorover te willen vallen,zit er zoveel verschil in gewicht? de acceleratiebeleving was anders snel zat
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#20
|
|||
|
|||
Quote:
maar denk dat je ook wel wat vermogen uit een 1.6 turbo kan halen. |