|
|||
|
|||
motor geluid over de speakers?!
Ik rijd met een audi a4 met origineel navigatie en bose systeem.
Nu valt mij op dat ik bij het bijna stilvallen van de muziek de piep toon ( of hoe je het ook wil noemen) van de motor / dynamo over mijn speakers hoort. Wie weet hoe dit kan, alles is origineel dus geen achteraf ingebouwd systeem. |
|
||||
|
||||
aardelus
|
|||
|
|||
Je bedoelt massa gebrek?
Ik weet wel van vroeger met versterkers en signaal kabel te dicht langs de andere kabels. Maar dit is origineel, dus lijkt mij niet het geval. |
|
|||
|
|||
Ontstoorder op je dynamo doen.
http://www.cbshop.com/index.php?rou...&product_id=389 En dan 1 voor auto |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja ok, dat moest je vroeger ook doen ja. Maar nu praat je over iets wat fabriek af zo geleverd is. En ik er dus niet vanuit mag gaan dat ze dat van nieuws af aan al hadden. Maar ik ga morgen wel even mijn dynamo doormeten , en anders een zwaardere accu erin zetten. Misschien te kort ampere waardoor de dynamo teveel moet werken waardoor je dit probleem dus krijgt. |
|
|||
|
|||
Misschien is de originele ontstoorder die in je dynamo zit verwerkt stuk. Zou natuurlijk ook kunnen he.
|
|
||||
|
||||
Inderdaad even een ruisfilter proberen.
En anders eens even naar je massa kijken! Weet niet of dit systeem orgineel een versterker heeft?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |