|
||||
|
||||
Knipperlichtglaasjes in voorbumper
Ik wil de oranje knipperlichtglaasjes in mijn (dunne) voorbumper graag vervangen door heldere.
Bladerend door de Autostyle catalogus kom ik dan (voor dunne bumpers) alleen combinaties tegen van knipperlicht met stadslicht. Die zitten bij mij gewoon in de koplamp. Begrijp ik het niet helemaal? Hoe kom ik aan de juiste glaasjes?
|
||||
|
||||
heb effe gekeken, maar kan ze op het moment ook niet zo snel vinden. Alleen degene met knipperlicht en stadslicht. Maar ik weet eigenlijk zeker dat als je maar goed zoekt je ze wel tegen zult komen
Maar wat is anders het probleem? dan sluit je het stadslicht toch gewoon niet aan, en doe je der geen lampje in dan zie je het haast niet
|
||||
|
||||
Quote:
Als het zo simpel is (gewoon niet aansluiten) dan zal dat inderdaad wel kunnen. Als ik het stadslicht wel zou willen aansluiten, is dat dan een kwestie van kabeltje bij de koplamp lostrekken en bij het knipperlicht weer vastmaken? Of moet ik van alles gaan aanpassen / verlengen?
|
||||
|
||||
Denk dat je m moet verlengen. Overigens, helder is erg 2007 hoor :P
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik loop sowieso een paar trends achter geloof ik. Heeft ook wel voordelen, de dingen die ik mooi vind zijn minder gewild en dus minder prijzig
|
||||
|
||||
Dan maar gewoon die oranje laten zitten zeg ik....
|
|||
|
|||
Moet het echt glad helder of blank/wit zijn
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nah, dat staat echt niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Blank / wit is, nu je het zegt, wat ik bedoel. Helder is niet zo mooi (en dat zal Arne bedoeld hebben). Je hebt nog een setje liggen?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Zo ver is het nog niet, maar als ik goede witte heb zal ik een berichtje neerzetten.
|
|||
|
|||
Zijn orgineel van een pasadena
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog wel een paar witte glaasjes liggen. Dus geen helder maar melkglas zeg maar...
Zie pb. |
|
||||
|
||||
Ik neem glaasjes over van Golf MKII 16V. Geen heldere dus, maar witte.
|
|||
|
|||
Quote:
gelukkig maar |
|
||||
|
||||
Quote:
HOERA !!!!
|
||||
|
||||
Nou, nou, de weerstand tegen heldere units is wel heel groot.
Staat ook eigenlijk alleen mooi op een Lexus