|
||||
|
||||
HG roestomvormer
Gents,
iemand ervaring met onderstaand product? De jetta is flink te pakken genomen afgelopen winter. Het gaat me er om, werkt het écht. http://www.rustbuster.nl/Roest/HG_Roestomvormer.htm thanx |
|
||||
|
||||
ik ken het niet maar ik hoorde laatst wel iets van een nieuw produkt wat op steeds meer plekken wordt aangeboden. Ze zeggen dat het een wondermiddel is maar dat zeggen ze van de meeste produkten haha.
Zal het van de week even posten hoe het precies heet. |
|
||||
|
||||
Denk dat jij Rustyco bedoelt.
Ben er zelf ook wel benieuwd naar voor de daily.
|
||||
|
||||
Ik ken wel materialen van Rustbuster, Fertan (olie achtige zooi) en een of andere roest-eter op basis van fosforzuur, was er niet wild van.
Moet die bende hebben die ijzerroest omzet in keiharde ondergrond die je meteen kan primeren en af kan lakken. alvast bedankt |
|
||||
|
||||
is dat niet Noverox?
Gebruiken wij wel voor kleine plekjes rund ums hause naar tevredenheid |
|
||||
|
||||
Quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAA die ja ! is dat wat ? |
|
||||
|
||||
Fertan werkt ook prima en heeft zich indertussen wel bewezen.
|
||||
|
||||
Brunox epoxi Ed ... Bus zit er aardig vol mee
|
|
|||
|
|||
Noverox werkt ook mooi.
|
||||
|
||||
rustyco verkoop ik ook sinds kort. heb al een aantal bussen verkocht, en heb ook gevraagd later aan die klanten of het wat is. maar die had het nog nietgebruikt.
je hebt het in een fles die je moet aanlengen met water om een bak mee te vullen. da kun je het er in dompelen. je hebt ook een pot met gel, die kun je op het geroeste oppervlak smeren. ik denk dat ik het zelf ook een keer mee ga nemen en ga testen. laathet je weten zodra ik het heb grbruikt.
|
||||
|
||||
Quote:
Graag En op korte termijn???
|
||||
|
||||
Quote:
Jaah ik ben ook heel erg benieuwd hoe de werking hiervan is ! Wil het zeker ook gaan gebruiken bv in de wielbakken achter de achterpanelen ( coupe ) Gewoon erin laten lopen. Effe laten zitten daarna tectyl erover en weg roest |
|
|||
|
|||
Quote:
Meestal moet je met roestomvormer behandelde delen wel naspoelen/schoonmaken met water. Anders blijft het zuur aanwezig en heb je de roest er zo weer zitten, en nog erger dan voorheen waarschijnlijk.
|
||||
|
||||
denk dat ik zaterdag een potje meeneem, als ik het niet vergeet
|
||||
|
||||
Neeeeeeeeeeeeeeeeee niet vergeten
En met foto's voor en na
|
||||
|
||||
sowieso in mn project topic dan he
|
||||
|
||||
ik heb hele goed ervaring met RX5!
|
||||
|
||||
Brunox epoxy besteld.....de werking van roest omvormen, corrosie stoppen en meteen in de epoxy baggeren spreekt me wel aan.
|
|
||||
|
||||
ik wil een wondermiddeltje wat je er op smeert en dat gelijk alle roest weg is
|
|
||||
|
||||
Dat is er al... Pur