|
|||
|
|||
golf mk2 g60 turbo (verkocht)
hoi
wegens beeindiging hobby wil ik me golfje verkopen het is een witte golf mk2 1.6 op kenteken maar zit een g60 motor in met garret turbo motor loop zeer goed alleen als motor beetje warm word gaat ie roken uit de uitlaat . denk dat er iets met de turbo aan de hand is verder heeft ie ABS en schakelmechanisme (kabel) van een corrado de motor is afgelopen zomer compleet gereviseerd nieuwe pakkingen overal en kleppen weer netjes gepolijst . er zitten dikke verbreed stalen wielen op achter 225 breed en voor 205 zou over de 200 pk moeten leveren de apk is verlopen en krijg hem niet door de apk omdat ie teveel rookt ik heb er geen tijd meer voor dus daarom stop ik met me hobby heb ook nog heel veel onderdelen die je erbij krijgt de foto's zijn nog met g lader vaste prijs 1500 heb je intresse bel me ff 0634929073 groeten arjan Last edited by manusg40 : 16-05-2010 at 13:10. |
|
|||
|
|||
Haal dat met pijn in mn hart alsjeblieft uit je advertentie, wat een onzin zeg.
Maar heb je ook fotos van het blok met de turbo, en wat is er allemaal aangepast voor de turbo? Heb wel intresse. |
|
|||
|
|||
zou ff foto's voor je maken en heb de advertentie aangepast
|
|
|||
|
|||
hoi
hierbij wat foto's zoals die nu is heb er ook nog veel onderdelen bij zoals: 2 sturen originele koplampen lexus achterlichten gti grill enkele koplampen met rood randje verlagingset fusee's gti wielranden set dynamo kabelboom gti originele rembekrachtiger 2x stappenmotor mapsensor originele intercooler radiateur + fan en nog meer klein spul |
|
|||
|
|||
Goed bod mag ook
|
|
||||
|
||||
welke turbo heb je er opzitten?
Het komt me weer bij. dacht al je naam te herkennen. Dit is een 1.6td setup? Last edited by dieselken : 06-04-2010 at 10:04. |
|
|||
|
|||
Ja is van een 1.6 td ja maar met waterkoeling
heb er helaas geen tijd meer voor ivm werk dus als ik iemand er mee blij kan maken doe een bod auto rijd verder goed stuurt goed remt super alleen olie is wat minder maar kan ook zijn dat er nog olie in me uitlaat zit wat vedampt nadat motortje warm is |
|
|||
|
|||
upje prijs is al gezakt naar 1200
|
|
|||
|
|||
had hem graag overgenomen maar financieel kan het gewoon even niet..
in iedergeval succes met de verkoop! leuke auto had hem graag willen hebben Last edited by remcotje : 22-04-2010 at 12:21. |
|
|||
|
|||
als de staal los word verkocht dan heb ik er wel belangstelling bij.
is trouwens toch de oude van pedaalemmer. succes met de verkoop. |
|
|||
|
|||
Ja zijn oude van pedaalemmer ja alleen ik heb ze laten richten zaten wat dutsen in
wielen verkoop ik niet los zijn al veel mensen die ze wilden auto is ook te ruil voor passat vr6 uit 1990 ofzo wel station dan makkelijk voor me werk Gr. |
|
||||
|
||||
wil alleen je turbo en inlaat wel overnemen.
|
|||
|
|||
Had ie een te hoog CO dat ie afgekeurd werd voor de APK? Is dat het enige, of zijn er nog meer afkeurpunten?
|
|
||||
|
||||
Waar staat de auto?
|
|
|||
|
|||
ja co is te hoog omdat de turbo olie in de uitlaat gooit
verder is handrem kabel kapot maar heb er een nieuwe bij auto staat in velp bij arnhem |
|
||||
|
||||
olie kan niet voor een hoger CO zorgen
|
|
|||
|
|||
ok zou wel maar bij keuring zeiden ze echt dat het door de rook kwam
gr |
|
|||
|
|||
wat is er aan motor zelf aangepast omdat het nu een turbo is ?
en zit de g lader met aanbouwspul er ook nog bij ? wat is je uiterste prijs ? |
|
|||
|
|||
aan de motor is niks aangepast
alleen spruitstuk met turbo en intercooler buizen 1200 euro is uiterste prijs |
|
|||
|
|||
Quote: