|
||||
|
||||
ECHTE bbs. Adverteerder: Ik weet wat ze waard zijn !
http://auto-onderdelen.marktplaats....o&thumb_click=1
En op foto 3 ziet u wat er gebeurt als je ze polijst.... Dat wonderpolijstmiddel wil ik ook wel hebben wat van lenso een bbs kan maken |
|
||||
|
||||
Je laatste foto heb ik weleens hier voorbij zien komen.
Altijd handig foto's van andere gebruiken in een advertentie. |
|
||||
|
||||
Onder welke auto zit nou 4x112 ??
Harten zijn trouwens lekker vern**kt .. ik zeg, op de hoop ermee !!
|
||||
|
||||
Waarom boor je de nieuwe gaten in vredesnaam niet gewoon precies midden tussen de originele???
Buiten dat... tsja, je kunt poetsen tot je een ons weegt, maar echte worden het nooit.
|
||||
|
||||
Dat is origineel zo bij Lenso's, af fabriek op die manier multisteek
|
||||
|
||||
klopt ,maar die steek is dan 4x100 en 4x108 .........dus zal 4x112 wel niet kloppen.
|
|||
|
|||
maar hij weet wel wat ze waard zijn............ welke.... de omgeboorde Lenso's of de ''geleende'' foto van dit forum van de BBS RS'jes van Fire&Ice vr6 (ruurd)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat meen je niet? Toch?
|
||||
|
||||
Dat word de hit voor 2010.....BBS velgen met Lenso naafdoppen
|
||||
|
||||
Quote:
Ja echt, ik heb ze al een keer gezien, maar dan 4x100 en 4x108 op die manier
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is op zich wel een heel goed idee Kom je op een meeting met heule dikke 3 delige gepolijste bbsen met een lenso stickertje in t midden |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat ik ook maar velgen ga maken en verkopen... slechter dan dit kan 't niet worden... heb nog wel wat latten en spijkers liggen...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Deze joker had ik voor de grap eens gemaild. Moesten minimaal 500 euro kosten.
|
||||
|
||||
Of hij wilt iemand oplichten, of hij is opgelicht toen hij ze ging kopen
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal goed gegokt, want vandaag op 1 meeting wel zeker 6 omgebouwde neppers gezien |
|
||||
|
||||
Hij hoeft er maar 400 euro voor te hebben, dus koopje
|
||||
|
||||
Quote:
kan wel even voor je vragen bij die 'kenner'? als ik 'bekijk op kaart' aanklik geeft ie vijf kilometer bij mij vandaan op
|
||||
|
||||
Continu dat gezeik over lenso, de meeste "normale" mensen geven niet graag €1500+ uit voor een set wielen, en dan zijn de Lenso's een heel leuk alternatief, vooral nu ze in steeds meer maten en breedtes te verkrijgen zijn.
Maar dat veranderd er niks aan dat de persoon die deze aanbied de boel probeert op te lichten...
|
|||
|
|||
Quote:
als je het zo bekijkt............. denk ik dat hier een hele hoop ab-normalen mensen zijn denk dat een normaal mens geen 1500euro aan heel zijn auto verspijkert daarom zijn we vw liefhebber we gaan toch ook niet met zijn alle in kia of andere imitatie zooi rijden en dan beweren dat het een leuk alternatief voor VAG is denk dat jij wel een goede verkoper ben
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by bivw 16vg60 : 04-04-2010 at 21:33. |