|
||||
|
||||
Projectje Golf diesel 1979
Hier wat foto's van het projectje Golf diesel uit 1979.
Kocht hem 2 jaar geleden nadat hij een jaar of 8-9 in een boerenschuur had stilgestaan. Vorige post lukte niet, vermoedelijk te grote attachments. Ik kon nergens in de FAQ of zo de max. grootte van de attachments vinden..... Dus heb ik ze verkleind. |
|
||||
|
||||
wat ben je vanplan met de Golf? Laat je hem dieselen of ga je hem ombouwen?
Ik ben zelf namelijk bezig met een Jetta 1 aan het ombouwen naar diesel met een aangepast GTD blok van een type2.
|
|||
|
|||
mooi wagentje
niet ombouwen aub dat is zonde, anders wil ik hem wel ruilen tegen een eentje met apk zo te zien zullen er wel wat winteravondjes in gaan zitten of valt dat wel mee.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee het moet een diesel blijven. Zo'n 20 jaar geleden had ik een zelfde Golf 1 diesel, en eigenlijk is het een beetje jeugdsentiment. en last but not least het rijdt goedkoper dan een benzine ! |
|
||||
|
||||
je gaat hem restaureren? leuk ding
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Wordt niet omgebouwd, jeugdsentiment! Ja het is nog een aardige hoop werk....zie mijn post over of ik het dieseltje zou moeten restaureren of de hele boel slopen en een nieuwe carosserie zien te vinden...en overbouwen. Tsja ik ben gek van die smalle achterlichten ! Ja hoor, ook jeugdsentiment |
|
||||
|
||||
slopen? nieuwe carosserie? wat blijft er over dan?
gaat het nu om de golf I GLD of het motortje wat er in ligt? ik vat hem even niet...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een harde koets zonder kenteken en dan daar de achterplaat met de kleine lampjes inmaken en klaar is kees.
|
|||
|
|||
Quote:
het betere bak en braad werk.... met handtekening vd rdw hmmm la ma... |
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat om de golf gld. maar aan de carosserie is veel laswerk, niet iets van een avondje werk dus riep iemand, koop een nieuwe carosserie sloop deze gld helemaal kaal, en bouw alles over in de nieuwe carosserie......zet het serienummertje over (mag officieel niet ) en klaar is kees. ik hoor hier andere meningen, een carosserie met kleine achterlichten die niet rot is is moeilijk te krijgen en koop je er een met de brede achterlichten, zit je weer aan een partijtje laswerk vast.....dus volgend jaar lassen en er tegen aan ! :p |
|
||||
|
||||
Quote:
da's wel de meest echte weg!succes erme, en foto's posten! |
|
||||
|
||||
Suc6 en ik ben ook benieuwd naar foto's.
|
||||
|
||||
NICE! Leuke auto zeg, apart interieur ook (groen?? WTF!).
|
||||
|
||||
Quote:
Yep ! De stoelen en achterbank zijn van groen kunstleer bekleding. Vloerbedekking is groen en ook de bekleding van de deuren. hij heeft nog geen groen dashboard of klokken Zal eens foto's bij daglicht maken.... |
|
||||
|
||||
ben je al begonnen met het golfje?