#1
|
||||
|
||||
zekering brandstofpomp springt steeds vr6
de zekering brandstofpomp springt steeds het is een vr 6 de motor is ingebouwd in een andere vr6 met ombouw van motorkabelboom alles erbij nu is vorige begin van de week de tank volledig leeggereden kan het zijn dat de pomp is vastgelopen? en hierdoor de zekering springt.
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#2
|
||||
|
||||
Dat is idd mogelijk,een verstopte of versleten pomp trekt meer stroom en dus kan de zekering knappen.
|
#3
|
|||
|
|||
is dit niet tegelijk afgezekert met een verwarmde labda sensor
Koppel die eens los En meet eens weerstand over de pomp met los gelaten stekker van de brandstof pomp Wat meet je voor weerstand
__________________
1600 Notch "71 Ragtop.. Sleeping Audi A4 B6 avant 1.8 20vt |
#4
|
||||
|
||||
vanavond meteen accu de pomp andersom laten draaien en door draden een paar keer te hebben omgewisseld draait de pomp weer zal wel van tijdelijke aard zijn zit vuil tussen, mocht het nog eens problemen geven koppel ik die labda ook eens los, was ik zelf nog niet opgekomen bedankt daarvoor, blijf ik nog wel zitten met die omzeilde massa van de cpu ik wil dit eigenlijk nog wel orgineel maken
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#5
|
|||
|
|||
Paar tikken tegen de pomp wilt ook nog wel eens helpen
Maar is inderdaad van zeer tijdelijke aard Als hij sluiting maakt dan zal die ompoling niet zo heel veel goed doen hoor Laat maar even weten hoe het afloopt
__________________
1600 Notch "71 Ragtop.. Sleeping Audi A4 B6 avant 1.8 20vt |