|
|||
|
|||
35i break zetels in vento
ik kan een leren interieur kopen van een 35i break
nu vraag ik mij af of dit past in een vento weet iemand dit? zowel voorzetels als achterbank |
|
||||
|
||||
Check dit topic even
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=61890 |
|
|||
|
|||
heb dat topic doorlezen
maar ik snap er niets van de ene zegt ja en de ander zegt nee en nog andere zeggen dat er aanpassingen nodig zijn |
|
|||
|
|||
voorzetels passen zonder meer.
achterbank : bodem :is goed van breedte maar beugels moeten worden omgelast rugsteun: langere haken steken en de onderkant kan niet worden vastgezet |
|
||||
|
||||
35i break? Doe maar Variant.
En de achterbank van een 35i Variant is neerklapbaar, een Vento heeft een metalen achterwand waar hij vast in moet hangen.
|
||||
|
||||
Quote:
Een Vento heeft geen metalen achterwand, achterbank werkt hetzelfde als bij een Golf 3.
|
||||
|
||||
Quote:
Oh! Oké
|
|||
|
|||
Quote:
Tis geen jetta 2 he |
|
||||
|
||||
Quote:
Blijkbaar niet nee
|
|||
|
|||
als ge al de beugels (links rechts en middenin) uit een 35i variant haalt
en degelijk in een vento last. dan heb je een neerklapbare achterbank maar de rugsteun is ongeveer 4 a 5 cm korter en de haken zijn te dik dus langer haken gemaakt, een houten plaat en gevormd word deze week nog met zwart leer overtrekken. voorlopig resultaat |
|
||||
|
||||
Ziet er netjes en luxe uit. Lijkt wel of de beenruimte achter erg krap is. Of staan de stoelen erg naar achter?
Ben zelf uiteindelijk toch voor Golf 3 leer gegaan. Ook omdat de deurpanelen daarvan beter passen.
|
|||
|
|||
Quote:
stoelen staan helemaal achteruiten naar beneden de deur panelen laat ik wel overtrekken naar mijn smaak enkel de rugsteun moet nog degelijk worden gemonteerd |
|
|||
|
|||
iemand een elektrische schema voor de zetelverwarming? redelijk dringend
(vooral welke draad dikte en relais ik nodig heb) alvast bedankt |