|
|||
|
|||
Stappenmotor Kr
Hoi
Wie weet wat voor Plus de stappenmotor moet hebben van een Kr Ik meet met starten een Plusje die dan direct verdwijnt. Voor de rest meet ik der nix meer op. Als ik de stappenmotor afkoppel verandert er ook nix. Dacht eerst dat het aan de Groene draad zou liggen die ik over heb. Maar dat is blijkbaar een dooie draad. Dus als iemand een Antwoord voor me heeft. Hoor ik het graag
Daily: Ford Mondeo 2.0 TDCI Hobby:Golf 1 Cabbie 20Vt in opbouw 1986,Honda cb bol'dor 900cc 1983.Honda Blackbird 1100 1999. Laat ider in z,n eigen Waarde www.vwteampg.nl De Vwclub van Prov Groningen Last edited by systreme : 22-03-2010 at 12:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
hey die compie is idd van de stationair , kabelboom komt van de zekering kast af , daar word alles gekoppeld . neem aan dat je onder de groene draad over hebt ?? heb ik namelijk ook , en hangt gewoon los en loopt super .. gr |
|
|||
|
|||
Okay dat maakt nix uit dus
Scheelt dan weer zoeken Heb alles ingebouwt in m,n Cabrio,zodoende de vraag.
|
|||
|
|||