|
||||
|
||||
Adapters
Heb Fiat wielen voor de zomer voor onder mn jetta mk2 nu heb ik ze gepast met schuifbouten alleen vind ik het wiel te ver naar binnen staan. Nu heb ik spacers die ertussen kunnen alleen heb ik dan nog maar 3 windingen op mijn bout over om ze vast te zetten en dat komt niet goed. Zover ik weet bestaan er ook geen langere schuifbouten als dat ik al heb : 32mm.
Nu ben ik dus op zoek naar adapters van 4x100 naar 4x98. Bestaat dit? Zoja, weet iemand waar ik deze kan krijgen. Of weet iemand een adresje waar ik zulke adapters speciaal ervoor kan laten maken? Hoop dat iemand mij verder kan helpen! |
|
||||
|
||||
ik heb wel een adresje,die is op het moment porsche adapters voor me aan het maken.
is alleen beetje ver weg voor jou... heb je in de buurt geen machinefabriek/staalbewerking/draaierij etc. zitten?
|
|||
|
|||
Is dat VOSN in belgie??
|
||||
|
||||
@ De Pul: Maak niet uit hoe ver weg het is, kunnen wij ze samen een keer op gaan halen Delen we de brandstof
|
|
||||
|
||||
VDBWorks in kuinre,(overijssel)...
is voor mij een kwartiertje tuffen.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ben er al uit ga adapters bestellen bij concept-wheels.be
|
|
|||
|
|||
had mijn buurman nog gevraagd maar dat moet zooo nauwkeurig gebeuren en dan zonder computergestuurde machines, hij is bang dat het niet gaat lukken