|
||||
|
||||
Mike's golf 3 gti 16V
Heey,
Ik heb de golf vorig jaar april gekocht Nu dacht ik snel me rijbewijs te halen maar helaas...heb sinds december mijn rijbewijs! gelukkig ben ik van dat gezeur af Ik heb de golf gekocht met 208.000 op de teller inmiddels is dat nu al bijna 212.xxx Heeft als opties elektrische ramen, elektrisch/verwarmde spiegels, schuif/kanteldakje. Verder zaten er 17 inch Oz velgen op, hij is 40/40 verlaagd, supersprint uitlaat, sportfilter, golf 4 look koplampen, heldere knippers+ mistlampen, bonrath grill, witte achterlampen, pilot xenon 8000K, heldere zij knippers Hier een paar fototjes van de golf zoals ik hem kocht: En zo stond ie dan voor de deur:
Golf MK4 GTI 1.8 T Golf MK3 GTI 16V ABF (Verkocht) Last edited by Mike--1991 : 17-03-2010 at 16:16. |
|
||||
|
||||
Zo staat ie er eigenlijk al lang niet meer bij..
Heb in de tussentijd er genoeg aan vervangen en opgezet: -Nieuwe bonrath grill+ 16v logo -Gele mistlampen -Rood/witte achterlampen (nog niet op de foto's) -Rode gti plaatjes in de zij-lijst. -Golf 4 pook -Zwart ledere pook hoes met rood stiksel -Nieuwe sportfilter+ aanzuigbuis -Oranje stadlichtjes -Nieuwe schuif/kanteldakje (andere was me kapot gegaan ) -Schimdt spacline 16 inch velgjes, 9j rondom. -Vr6 lipje ( de tweede inmiddels al) -Wheel whores sticker -Volksforum stickers op achterramen -Gti stuurtje En dat resulteert in dit ongeveer. Zo zal die ook voorlopig blijven;P Zo stond ie er van de winter bij: Morgen nog even een update..heb deze week weer wat mooi binnengekregen
|
||||
|
||||
Nog nooit gezien hier in de buurt.
Maar dat zal zeker niet lang meer duren denk ik zo. Leuke auto!
|
||||
|
||||
Het neefje van Daimy
Welkom hier en een nette golf die je hebt
|
||||
|
||||
hey mike,
alles good ziet er weer goed uit. zal hem wel eens een keer zien in het echt. grtz eddy
|
|||
|
|||
nette Golf! Staat er iig beter bij als wat het was!
|
||||
|
||||
Is inderdaad mijn neefje!!
Blijft een nette auto kerel Voorlaatste foto is wel een spypic van mijn Corrado he Tot zaterdag!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
leuke 16v
|
||||
|
||||
Quote:
Uhm, wanneer ga jij eens een topic starten van jouw C?
|
||||
|
||||
Quote:
Jaa idd..vind het wel tijd worden!
|
||||
|
||||
Quote:
Toch rij ik redelijk vaak in Urmond/ Berg aan de Maas...vrouwtje woont daar Maar je komt hem zeker nog eens tegen!
|
||||
|
||||
Quote:
Hey eddy! Hoop dit jaar wat meer meetings bij te wonen, dus dan zie je hem vanzelf
|
||||
|
||||
Nette golf 3 hoor!
|
|
||||
|
||||
mooie golf en een net frontje
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Dankje voor de reacties
|
||||
|
||||
Ik was mijn achterlampjes een beetje zat..dus heb ik even een nieuw setje gescoord
Het zijn rood/witte geworden: Ook via het forum een veerpootbrug weten uit te halen: Binnenkort even de gaten boren en wil hem nog even een mooi rood kleurtje geven
|
||||
|
||||
Zo heb deze week een leren interieur weten te bemachtigen
Altijd al graag willen..en vind het super zitten! Vandaag het even schoongemaakt en met conditiner ingesmeerd dan kan het er voorlopig weer tegen aan Hier even 2 fototjes:
|
|||
|
|||
Ha Mike mooi golfje en een erg mooie veerpootbrug hoor waar haal je zoiets toch haha.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
HEY ook een ABF rijder
Leuke mk3 man, mijn enige vraag is vanwaar de gele mistlampkes maar dat zal eerder de smaak zijn die per persoon verschild, verder puik autoke groeten, roy
|
||||
|
||||
@JVH: Lijkt wel of ik kan toveren haha:P
@brabomk1g60: Smaken verschillen idd Ik vind wel mooi..Dankje.