|
|||
|
|||
VW Corrado 2.0 16v
Te Koop Schitterende en perfect onderhouden Corrado 2.0 16V
Vermogen: 140 PK Bouwjaar: 1994 Kilometerstand: 190000 APK: 04-03-2011 Accessoires: ABS, Airbags, Alarm, Centrale vergrendeling, Elektrische ramen, Radio/cd-speler, Schuifdak, Stuurbekrachtiging, Startonderbreker. In sublieme staat van onderhoud (eigenaar is 1ste autotechnicus Mercedes). Nagenoeg steeds eerste eigenaar, al sinds eind jaren `90 in de familie. Zomer en winterbanden incl velgen(zie foto's). Alarm, elektrische ramenen, sunroof, dakdragers. veel vernieuwd. Kan en moet absoluut oldtimer worden. Totale restauratie incl. lakwerk drie jaar geleden. Auto heeft altijd binnen gestaan. Een zeer mooie auto voor de liefhebber. De kleur is smaragd groen en is in de zon iets blauw lijkend. Cilinderkop revisie incl klepstoters bij 143.000 km Nieuwe koppeling bij 145.000 km Nieuwe remklauwen achter incl schijven+lagers recent vervangen supersport onderstel dempers+veren 2jaar oud Nieuwe waterpomp+brandstofpomp recent vervangen op de auto is nooit bezuinigd Vaste Prijs 3.500 Tel Nummer: 06-25030230 Deze auto is niet van mij maar van een vriend van me. Mij dus AUB niet met PM`s overladen maar gewoon even met hem zelf bellen, hij bijt niet hoor! De auto staat in Kerkrade. Dit is echt een prachtige auto, erg goed onderhouden, absoluut niet afgetrapt en zonder rare fratsen. Zeker de moeite om te komen bekijken. De eigenaar is 1e monteur bij mercedes in Heerlen en doet ook het onderhoud van mijn golfje, dus ook dat zit goed.. |
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat het bouwjaar 1994 is? Er zit een compleet interieur van het oude type in. Eind '92 is er al overgegaan op het nieuwe type interieur.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is geen nieuw type interieur inderdaad, dit is het interieur van het overgangsmodel icm oud type deurpanelen. Dit heb ik in mijn Corrado 16v van 92 ook gehad... Succes met de verkoop van deze mooie C in elk geval
|
|||
|
|||
ik heb zijn advertentie gewoon overgenomen.
zal wel eens vragen aan hem, anders moet je antoine zelf eventjes bellen. greetz roger |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|