|
||||
|
||||
Problemen met de jEDta
Nou, had dus net edward aan de telefoon, had zijn jetta opgehaald. Is dus net onderweg gestrand, kwam witte rook uit de uitlaat, en nu start 'ie niet meer.....er liggen geen vloeistoffen op de grond, blok is niet nat ofzo, en er zit nog gewoon koelvloeistf in het reservoir.....
Edward heeft de anwb inmidels gebeld (nieuws is dus echt vers ) en zal waarschijnlijk naar huis gesleepd worden....goed begin dus Iemand een idee wat het kan zijn??
|
||||
|
||||
Ik heb geen idee wat het is, maar ik wens je iig sterkte! Laten we hopen dat het meevalt.
|
|
||||
|
||||
Begint lekker idd, hoop niet dat de kop kapot is.
|
||||
|
||||
effe kopie eraf halen kunnen meerdere dingen zijn
|
|||
|
|||
Jurgen (vento.nl) wou em ook nog kopen en zijn nog even wezen kijken in Zwolle. Nou fijne auto. de oude eigenaar van deze auto zei dat de auto net terug was uit Parijs toen als wij kwamen
|
|
||||
|
||||
Mijn advies.. begin niet aan die ouwe rommel
Wel lullig... Good luck!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Hij heeft dat ding natuurlijk flink open getrapt, om te kijken hoe hard ie kan. Autootje al lang nie meer zo hard gereden, en ja hoor dat was de koppakking.
Wordt dus weer dagje sleutelen chris met zn 3en wel gezellig op zich
|
|||
|
|||
Humm uit de motor witte rook.....is water.
Dus kan de kop zijn, even testen dus. |
|
||||
|
||||
Quote:
Edje kan naar de buurtsuper, bier halen :tento:
|
||||
|
||||
godverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdomme ja...... :?
me broer en ik lagen met pijn in ons buik te lachen in de jetta...tering, dit overkomt mij weer. Er is nog mee te rijden zei de ANWB-er maar een ander blokkie is wel verstandig.....nou daar zitten we lekker weer mee. Op het eerste gezicht reed ie lekker en goed, getik van de homokineet maar dat zijn de kosten niet tot de motor bijna ploft. Ik ben dus opzoek naar een rechte aandrijfas, motorkappie in kleur, en een fris blokkie......plus de geeikte verlagingsset. De groeten Ed |
|
||||
|
||||
hahaha ik lach er nu om....maar sta op springen, ik heb nu al medelij met de gene die morgen iets verkeerds zegt tegen mij.
Ik ben op zijn zachts gezegd zwaar sjachie |
|
||||
|
||||
Heb ik nou net een mooi 16-klepper blok voor jou in de aanbieding ED, is dat niks?? Wil em zelfs nog wel reviseren voor je, maar met dat Duitsland wat er aan zit te komen, moet ik wel ff kijken hoe we dat oplossen als je dat zou willen...........
|
||||
|
||||
Tering Ed das echt klote hoop dat je het snel weer voormekaar hebt.
|
|||
|
|||
Heeft je mooi weer wat werk gescheelt jurgen nu je em niet gekocht hebt....
Maar goed hoop dat je em snel weer goed rijdens hebt |
|
||||
|
||||
Owkee, ff een update over de jEDta
We zijn er dus via de site van de RDW achtergekomen dat de keuring van de jetta afgelopen is op 9-12-2003. En dus niet zoals de verkoper beweerd heeft, tot eind maart 2004. Edward heeft de desbetreffende verkoper opgebeld (handelaar o.i.d.) en het verhaal met de dikke rookwolk uitgelegd, en van de apk... Nu komt het mooiste, de beste man heeft de apk bekend aan edward, en gaat hem tegemoet komen in de kosten van de APK...ik moet zeggen, petje af voor de verkoper hoor, dat hoor je niet vaak.....tis nog wel even afwachten totdat er inderdaad geld over de brug komt, maar toch....het gaat helemaal goed komen!
|
|||
|
|||
hmmm echt vaag. die man had zijn bedrijfje ook gewoon in een benouwde woonwijk met zeer weinig ruimte.
|
|
||||
|
||||
Sorry ik vind het maar een raar zaakje.