|
|||
|
|||
2x mk3 vr6 in onderdelen + lederen interieur
zoals de titel zegt 2x golf vr6 in onderdelen
beide van 1992 met elektrische ramen etc... - complete goedlopende motor en bak 215.000 met nap ! verkocht - schroefset amper jaar gebruikt ( rekening erbij bijna 400,-) 175 euro - compleet zwart lederen interieur stoelverwarming 5 drs 575 euro - vele andere delen van elektra tot plaatwerk enz... - motor in losse delen vr6 2.8 AAA met rotorontst. km 227.xxx nap !! - versnellingsbak 92 vr6 goedwerkend 250 euro - angel eyes koplampen verkocht - heldere achterlichten + knipperlicht verkocht - originele vr6 velgen set met 2 banden met goed profiel ! 100 euro ? - cv pomp 30 euro - aandrijfassen compleet 30 euro - volle katalysator met lambda sensor 65 euro - katvervanger +lambda sensor + middendemper vervanger 50 euro - originele vr6 achterdemper nog origineel vw wel wat roestig 40 euro - diverse plaatwerk ln5y - kenteken compl. 92er 5 deurs vr6 met nap en onderhoudshistory !!! prijs op aanvraag verkocht: mistlampen en knipperlichten voorzijde - grill blauw - achterlichten helder - xenon h1 - vr6 voorspoiler - raammechnieken achter - luchtmassa meter blauwe golf: de zwarte golf (meeste van verkocht ): Last edited by dennisjuh01 : 23-03-2010 at 20:38. |
|
|||
|
|||
Wat moeten de skirts en de deurlijsten met 'vr6' inscriptie kosten? (van de eerste Golf) En waar zijn ze af te halen?
Mvg.
|
|||
|
|||
het setje wielranden deurlijsten en wielranden van de blauwe zijn verkocht.
De zwarte heeft hetzelfde set skirts enz.. die zijn nog te koop. Het is af te halen in stadskanaal prov. Groningen |
|
|||
|
|||
Dennis >
Motorkabelboompje misschien ? Injectierail met injectoren (wil ik even komen halen bij je) Grtz |
|
|||
|
|||
plaatwerk en motor van de zwarte golf verkocht.
nog foto's van het set leer toegevoegd, ook nog diverse andere golf 3 parts |
|
||||
|
||||
Hallo Dennis,
Heb je voor mij de multiriem-looprol? Heb zelf nog de spanner anders gewoon kompleet... Noem maar een prijsje... Groeten Jurjen.
|
|||
|
|||
jij bedoeld deze op onderstaande foto?
daar heb ik wel completen van liggen prijs 2 tientjes. geen losse rollen.... |
|
||||
|
||||
ok,top...lager nog wel ok??
Stuur maar een pb,tje met je gegevens dan neem ik ,m wel over. Groeten!
|
||||
|
||||
Wil je nog van je spul af of hoe zit dat..
|
|||
|
|||
jah hoor het moet niet weg maar kan wel weg
ik zit hier niet dagelijks ofzo dus had je me FF mailtje moeten sturen... |