|
||||
|
||||
Garage MK2 uitverkoop. Alles MOET weg.
Hej iedereen,
Ik heb nog een heleboel onderdelen die de deur uit mogen wegens veranderingen van plannen. (gezinsuitbreiding) Alles moet dus de deur uit want ik wil wat plaats maken in de garage zodat de GTI binnen kan en ik het blok uit elkaar kan gaan halen. De onderdelen die te koop staan zijn allemaal gebruikt. ik wil ook gerust ruilen tegen andere dingen. Interieur golf 1 cabrio 1985. ben ook nog op zoek naar een bestuurderszetel voor de GTI MK2 1986. Bij vragen of voor foto's kan je me altijd mailen: ikke13@telenet.be Achterlichten orgineel. 10€/set incl fittingen (4 sets) Emblemen. pinnetjes zijn er allemaal af. Alleen plakken dus. 1€/stuk Logo Goodyear is verkocht. Plastic spul vanaf 5€. Achterlicht golf 3 10€ 2 x Voorbalk 2 x uitlaat voor maten enz PB 3 x grill 15€/stuk Embleemloze moet gespoten worden Grill oud type niet te koop!! Zit in men eigen wagen. 2 x rempomp. 1300cc en 1800cc 20€/stuk plastic delen vanaf 10€/stuk. Witte delen zijn weg alsook de hoofdsteunen. Onderstuk dash, weet niet van welke wagen. 5€ Hard en zacht Dashbord met onderbakjes en knoppen houder 25€/stuk Heb alleen foto hard dash op de moment Nog 1 slotplaat 15€ Stuurhuis zonder servo 15€ Heb ook nog een 1300 boite met assen en een 1800 boite met assen. Type moet ik ff opzoeken. Liggen in de garage op de moment. Allebei werkend. Heb nog enkele onderdelen liggen die op de moment voor mezelf in reserve. Als je iets zoekt en het staat er niet bij mag je altijd een mailtje sturen. Ik ben zelf nog opzoek naar onderdelen van een Golf 1 cabrio 1.8 GLI Alle prijzen zijn vraagprijzen. Opsturen doe ik wel mits niet te groot want ik oon zelf in Belgie en moet steeds naar nederland om alles op de bus te doen. Grtz Jel
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 18-10-2010 at 18:40. |
|
|||
|
|||
hey,
De deurlijsten op de foto zijn die voor een drie deurs? en als ik het goed zie zijn het de smalle lijsten he? Ben op zoek naar de linkse ( chauffeur) thx gtrz |
|
||||
|
||||
Quote:
Je bedoelt toch de lijsten die je ziet als je de deur opendoet he? Die lange zwarte die met die witte pennetjes vast zitten?? Die zijn van een 3 deurs ja.
|
|||
|
|||
deurlijsten
Quote:
Ik bedoelde eigenlijk de buitenste deurlijst op de deur sorry, toch bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik eventueel nog wel , maar als ik het mij goed herriner zit er in de bestuurders deur een parker gevezen om deze op de plaats te houden. ( en dat is zeker niet orgineel zo geweest) Moest ik er nog tegen komen laat ik wel iets weten. Je bedoelt toch degene zonder opschrift of iets dergelijks he? Grtz Jel
|
|||
|
|||
Quote:
Das jammer van die parker Dat zou tof zijn Het GTI logo kan ik er zelf wel opplakken als hij maar in orde is grtz Christoph |
|
||||
|
||||
Quote:
is van een Golf 2 vanaf 8/87 (zonder stijltje in het zijraam) |
|
||||
|
||||
Quote:
k merci voor het vermelden twijfelde tuusen nieuw model mk2 en corrado eig.
|
|||
|
|||
wat wil je voor die 1800 bak met assen hebben?
|
||||
|
||||
Is die urenstelknop voor de digitale teller er nog?
Heb er al een, maar als de verzendkosten in orde zijn wil ik er wel eentje reserve.
|
||||
|
||||
Quote:
is een half uurtje geleden gereserveerd. Als ie volgende week niet verkocht is geef ik je een mailtje.
|
||||
|
||||
urenstelknop verkocht.
CV mouse en deurdoorvoeren zijn nog gereserveerd. Rest staat allemaal nog te koop.
|
||||
|
||||
CV mousse en deurdoorvoeren zijn verkocht.
Stelmotors MK3 koplampen zijn gereserveerd.
|
||||
|
||||
Hebbe gij dat grilleke nog?
http://www.volksforum.com/albums/fi...AG0007_6133.jpg Met of zonder gti rood, dat maakt me niet uit. Als de klikdingen maar goed ziijn. Doen de verstralers het nog? |
|
|||
|
|||
Je hebt een pb
|
||||
|
||||
Quote:
beantwoord die geleider dingen heb ik zeker.