![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi allemaal ik ben Gerben ben 23 jaar en rij sinds kort een Volkswagen Santana 1.6 GL van 1982.
De auto heeft momenteel 58.000 originele km's (aantoonbaar door historie) en rijdt echt super lekker. Auto is keihard op een klein plekje aan de bestuurdersdeur na. Heb er nog een aantal plannen voor en dat is het volgende: - Ats Cup velgen er onder, moeten alleen nog even netjes gemaakt worden - LPG laten inbouwen - Kleine roestplekjes onder aan de deur laten weg werken - m'n boxen en subwoofer inbouwen Natuurlijk heb ik er ook een aantal foto's bij. Foto's zijn wel van de vorige eigenaar, maar ik ga binnenkort een paar nieuwe maken. De velgen op de foto zitten er niet bij, die heeft de vorige eigenaar gehouden (staat nu op stalen velgen met winterbanden). ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie bak!
Er moet sowieso meer 32b gereden worden! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice! Als je vragen hebt, er is inmiddels genoeg kennis hier op t forum aanwezig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice!! En wees welkom hier!
|
||||
|
||||
![]() nice ride
welkom en ik ben benieuwd naar de velgen als ze onder de wagen zitten |
|
||||
|
||||
![]() 32B is altijd goed
![]() Nette bak dude!
|
||||
|
||||
![]() Tof ding!
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, wil er ooit zelf ook wel eens een hebben!
Mooie kleur ook!
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier en have funn
|
|
|||
|
|||
![]() Heb sinds zaterdag er nog een Volkswagen Santana 1.6 55kw zilvergrijs bij gekocht, eentje van 1984 maar is een opknapper, nieuwe koppeling al besteld, want die was af.
Interieur heb ik een grote schoonmaak gegeven net als de buitenkant(moet ook nog wat worden bijgewerkt). Verder even een beurtje geven en de auto dus mooi op de weg houden. Binnenkort dus even een nieuwe koppeling er in zetten (nog belangrijke punten om de versnellingsbak er achter weg te halen by the way?) Last edited by vwsantana1982 : 08-02-2010 at 19:36. |
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen hoor!
|
|
|||
|
|||
![]() Inmiddels wat aan de slag geweest met het opknappen van de tweede Santana en ben er dus achter gekomen dat de carburateur wat gebreken heeft.
Heb een en ander gelezen dat pierburg 2e een slechte carburateur is? Bij koude start loopt ie uitstekend, maar zodra hij maar ook iets warmer is dan begint het gedonder dan loopt hij stationair zeer onregelmatig en de 2de trap werkt ook niet. |
|
||||
|
||||
![]() ik moest dan altijd even met mn vinger dat klepje in je carb (autochoke??) weer open duwen, dan klikte die, zat ie weer los, en kon ik weer een paar weken zonder gezeur.
|
|||
|
|||
![]() Na enige jaren hier niet aanwezig te zijn geweest ben ik weer terug. Heb inmiddels de Santana al lang niet meer. Ik zie de Santana zo af en toe nog wel eens rijden hier in de buurt trouwens.
Maar rij momenteel in een Seat Ibiza 6J 1.9 TDI van 2008. Het is geen Volkswagen maar wel onderdeel van VAG natuurlijk. Ibiza foto ibiza Last edited by vwsantana1982 : 06-01-2015 at 23:04. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()