|
|||
|
|||
Mosselmk2
Hallo allemaal
Zal me hier ff voorstellen. Ben Michel, 31 jaar uit Enschede en Internationaal Chauffeur. Heb mezelf voor de kerst een Golf mkII 1.8 RP motor ´90 gekocht. Na eerder een Golf mkI 1.8GTI ´83 en een Passat VR6 GT Variant ´92 te hebben gehad nu maar eens een mkII om aan te knutselen. Na 8 jaar in de Passat te hebben gereden werd het tijd voor iets kleiners. De kinderwagens hoeven toch niet meer mee . Toen ik de Golf kochten zaten de DTM velgen en sportuitlaat er al onder. Er zat nog 3 weken APK op dus dat was de eerste zorg. Bleek dat er een fusseekogel kapot was, 2 gebroken veren en een doorgerotte veerschotel. Mooi excuus dus om er gelijk maar een verlaging onder te gooien. Het is een 40/40 geworden met nieuwe dempers erbij. Nu staat de auto iets achterover dus voor komen er 60mm veren onder. De APK was nu gergeld (met steekproef). Verder zijn er heldere achterlichten in gekomen, 1-armige wisser en sportstuur met naaf. Technisch heb ik verder achtervoering met remcilinders vervangen, hoofdremcilinder, v-snaar, olie met filters, kleppendekselpakking, remolie, en alle vacuumslangen en bougie's. In de planning staan nog de distributieriem, waterpomp, thermostaat en remblokken voor. Heb geprobeerd om foto's toe te voegen maar krijg het nog nie echt voor elkaar maar ga er nog wel even mee aan het worstelen om ze er op te krijgen. Of als iemand het mischien uit kan leggen Groeten Michel
|
||||
|
||||
Welkom op VF Michel......er is een topic over de tekst en uitleg van foto's plaatsen.
Zet er gelijk ook ff 1 bij van je truck dan
|
||||
|
||||
welkom streekgenoot
fotos kun je hier in de gallerij uploaden. Dan de link die eronder komt te staan,in je topic plaatsen. Met knippen en plakken. |
|
||||
|
||||
welkom.
kijk hier voor foto's plaatsen: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486 oh en MOSSELLLLSSSS
|
|||
|
|||
Bedankt voor de uitleg. Hierbij de winterpica´s[IMG]
[/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG]
|
||||
|
||||
nette bak!
|
|
|||
|
|||
nette mk2 mooi kleurtje ook
maar jammer van de reflectoren achterop |
|
||||
|
||||
welkom hier.
|
|||
|
|||
Quote:
Die moesten erop voor de steekproef van de APK Ze gaan er binnenkort af. Moet er alleen nog ff spul voor halen. Dingen zitten nu muurvast
|
|||
|
|||
oke dan want als je ze laat zitten zou zonde zijn
|
|
||||
|
||||
Welkom hier en have funn
|
|
||||
|
||||
welkom hierzo
leuk golfje |
|
||||
|
||||
Welkom!
Nette mk2.
|
|||
|
|||
Hier maar ff een paar foto´s nu het eindelijk sneeuwvrij is en de golf verlost is van al het kl*ten zout. aankomende zaterdag de nieuwe 60mm veren aan de voorkant monteren. gelijk de remblokken, de distributie en waterpomp vervangen.[IMG]
[/IMG]
|
||||
|
||||
Ook welkom
|
|
||||
|
||||
Mjn reactie komt 2 weken te laat,
Maar welkom hier! Enschede wordt wel goed vertegenwoordigd de laatste tijd. |
|
||||
|
||||
Ja inderdaad, alleen ik kom bijna nooit een VF'er tegen
|
|
||||
|
||||
ik ook niet , ik zie wel regelmatig op de oldenzaalsestraat een witte golf zoals de jouwe rijden (Kaj) maar volgens mij ben jij dat niet.
We moeten allemaal een zwaailicht gaan voeren |
|
|||
|
|||
Ik zal eens wat extra rondjes Enschede doen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik woon wel achter de Oldenzaalsestraat Alleen m'n auto staat daar niet en die komt met dit weer ook niet op straat Sorry voor de offtopic |