|
|||
|
|||
Rallye Golf Syncro 1.8 Turbo
Te Koop:
1.8 Turbo op kenteken, is bij herinvoeren met motorcode + bakcode beschreven in het RDW dossier, vermogen is niet aangepast maar motor + bakcodes AJQ is mee over genomen. Type - VW Uitvoering - Rallye golf Motor - , motorcode: Audi TT 1.8 Turbo AJQ Kleur - , kleurcode: Graphit Metallic LB7V Standaard opties o.a.: Syncro ( wiel aangedreven ) Recaro leder interieur Tuning: TIP ( turbo inlaatslang ) 2 1/2 Inch Rvs uitlaat Chip Rallye intercooler Dumpvalve Open filter Diverse silicoon slangen Supersprint uitlaat. Exterieur Verlaagd dmv Intrax schroefset Siglachrom ramen Poly Rubbers in draagarmen Interieur Recaro 2 kleuren leder interieur. Paars/ Creme. ( dikke wangen Stoelen ) Meters in middenconsole ( Air/fuel / Olietemperatuur + turbodruk ) TT tellers Ophanging en remmen G60 remmen met sportschijven + blokken Velgen en banden BBS Rc Opnieuw gespoten ( klein borduurschade rechtse kant minimaal ) 205 / 40 / 17 continental sport contact Leest mijn topic maar eens door is nergens op bespaard. Bougies, n75, diverse slangen altijd alle onderdelen bij twijfel GELIJK vervangen. Apk tot Dec- 2010 Auto is gekeurd met steekproef. Dus gewoon goed. Zie ook : http://www.vwforum.nl/de-garage-f6/...t83113-510.html TT teller geeft verkeerde waardes door, temp + benzinemeter. Wil je een perfecte Rallye golf ! dan is dit je kans. Heb er gewoon te weinig tijd voor helaas. Heb em een aantal maanden geleden terug gekocht maar heb er sindsdien bijna niet meer mee gereden. 7000 € Last edited by powered_by_golf2vr6 : 28-03-2010 at 12:45. |
|
|||
|
|||
7000 bied ik er voor
|
|
|||
|
|||
Zeer veel intresse in, mooie auto. Moet alleen nog even 2 weken wachten .....
|
|
|||
|
|||
7000 mag je em komen halen ! VASTE prijs !
|
|
|||
|
|||
@ Ron mk1 je mag altijd komen kijken + aanbetaling doen mits hij je bevalt.
Wil weer wat nieuwers voor dagelijks vervoer vandaar. Evt km-stand mag je ook opschriijven :P dan weet je dat ik er niet meer mee heb gereden. |
|
|||
|
|||
Oh jah zit sinds vorige week ook nieuw op :
Kop set Kop gevlakt + geperst Waterpomp Alle pakkingen e.d. vervangen etc. etc. Thermoschakelaar Thermostaat Distributie SEt Multiriem Spanrol Gepolijste kleppendeksel ( nieuw type ) Nieuw type bobines Diverse slangen, Vocht is ook uit de koplamp . Enigste wt er nog moet gebeuren is dakraam repareren ( is aan 1 kant wat lager ) En gereviseerde achter Schokbrekers monteren, ( kan ik evt ook nog wel doen is niet zo veel werk ). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
.. inruil (met bijbetaling) G3 VR6 project ?
|
|
|||
|
|||
Inruil is mogelijk maar dan wat nieuwers.
Heb een corrado als hobby project, en wil gewoon een wat nieuwere auto erbij. BTW wel nette golf 3 |
|
|||
|
|||
Quote:
mmm ... nieuwer is de G3 , maar dan moet ik er maar verder aan werken. SUCCES MET DE VERKOOP! (mocht je je bedenken, geef maar een seintje ) |
|
|||
|
|||
HEHE jah dat klopt maar dan bedoel ik bouwjaar 00 oid.
|
|
|||
|
|||
Hoi,
staat de Rallye nog te koop. Heb er wel interesse in. Eventueel heb ik een Polo tdi uit 2006 in te ruilen. De Polo is perfect onderhouden en netjes aangepast met GTI velgen en een KW onderstel. GTI koplampen, xenon en een GTI dashboard. Foto's kan ik je toesturen als je interesse hebt. Graag hoor ik een reactie van je. Groeten, Mike. |
|
|||
|
|||
Heej Mike, rallye staat idd nog te koop.
Mail me anders eens wat fotos e.d. + evt prijzen. blobje001@hotmail.com of powered_by_R32@hotmail.com mag je zelf kiezen :P |
|
|||
|
|||
He vent ik heb ook nog wel wat te ruilen
Je weet wel wat! en hij is nieuwer als 2000 |
|
|||
|
|||
Heej ,
HEHE moest ff denken wie je was. maar kwartje is gevallen. |
|
|||
|
|||
Heej,
ik zag dat je gereageerd had. Ik heb je via de mail een antwoord en wat foto's gestuurd. Ik hoor van je. Groeten, Mike. |
|
|||
|
|||
hoeveel pk,s en nm heeft de auto
|
|
|||
|
|||
Nooit op de bank geweest maar ga gewoon uit van gechipte 180 pk.
DAn kan het nooit tegen vallen :P |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
klopt de temperatuurmeter wel?
|