![]() |
|
|||
|
|||
![]() voor een nieuw project ben ik op zoek naar een rollend casco van een mk2 gti met kenteken en minimaal een 8v de auto mag helemaal kaal zijn als er maar assen onder zitten met wielen en deuren motorkap en achterklep auto moet niet rot zijn deukje of kleur is geen bezwaar als het maar een 3deurs is.
prijs maximaal 150euro alles aanbieden graag groeten |
|
|||
|
|||
![]() kan iemand deze verplaatsen heb hem helaas verkeerd gepost
sorry |
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog een rollend leeg casco staan.
Is wel mat zwart gerold. staat op belgische papieren. 1800 GTI 8V PB blok. (volgens chassis nummer) enige vervelende is dat er 2 platen ingelast zijn over de chassis balken onder de kap. Toen ik hem kocht wou de vorige gast er mee gaan crossen maar die is er nooit aan begonnen. Als je wil maak ik er wel eens foto's van. Was de bedoeling dat dit mijn project ging worden maar aangezien er een baby op komst is zal dit ff niet doorgaan. Laat maar iets weten bij intresse. Deuren koffer motorkap enz kan ik allemaal bij leveren. Grtz Jel
|
|||
|
|||
![]() heb een 16v kr te staan groen, en een rode 8v. Stuur maar een pm voor meer info.
|
|
|||
|
|||
![]() ben reeds voorzien mensen hen originele nederlandse mk2 gti 8v gekocht
|