|
|||
|
|||
Temperatuur afwijking
Heb in m,n MK II syncro een 20VT APY blok gebouwd samen met een maat van me.
Vanwege het elektronische snelheid signaal hebben we er voor gekozen een MK III gti teller unit in te zetten. Voor de maat hadden we er een simpele MK III teller unit gepakt en aangesloten als tester. Maar aangezien die naar tot 220km ging en er geen MFA opzat heb ik er een gezocht van een gti. Nu ik deze hebt aangesloten geeft de watertemperatuur met die eerste unit normaal 90 graden aan en met die GTI unit 110 graden. Ook geeft de buiten temp. 27 graden aan terwijl het -1 graad was buiten. De ze sensor zat onder de voorbumper. De digitale olie temp. aanduiding klopt wel Iemand wel eens zoiets vreemds gehad Heeft iemand een oplossing hiervoor ?? Gr Nico |
|
|||
|
|||
Niemand??
|
|
||||
|
||||
Ik meen me te herinneren van mijn MK2 naar MK3 dashboardombouw dat je dan ook de buitentemperatuur sensor van een MK3 moet gebruiken. Je hebt de sensor toch niet vlak naast een leiding/onderdeel zitten dat warm wordt?
De temperatuurmeters zijn nooit erg nauwkeurig maar een verschil van 20 graden is wel erg groot. Met een testkast of Vagcom oid zou je de temperatuur kunnen controleren.
|
|||
|
|||
Quote:
Nee Jurgen uiteraard niet beetje jammer dat je dat vraagt Eigenlijk moet ik ff bij een maat van mij z,n temp. sensor uit zijn MK III trekken en testen. |