|
|||
|
|||
wie heeft er 4 versnellingen?
hallo,
De cabrio moet nog maar even wachten want deze heeft schade gehad. zag ik op het laatste moment. Op zich is dat niet erg, maar als ik het doe wil ik het wel een beetje goed doen. Nu ben ik bezig met een golf 1 diesel met 4 versnellingen. de auto is heel netjes, maar die vier versnellingen zit ik iets mee. Ik kom zelden op de snelweg, en daar hebben we tenslotte de ****** voor. ik rijd er dagelijks mee, voor 90% 80 wegen, is dat dan te doen? vroeger deden ze het ook gewoon toch Dennis
|
||||
|
||||
Prima te doen. Heb in de meeste mk2's van me, en in de mk1, 4-bakken gehad, en nooit problemen mee gehad, zeker binnendoor niet.
|
|||
|
|||
Niks mis mee, zeker als je niet vaak op de snelweg komt geen enkel probleem.
|
|
||||
|
||||
80/90 is zeker goed te doen met een 4 bak .. ik rijd er zelf ook mee en kom ook nauwelijks op de snelweg. Met een gangetje van 80/90 ligt het toerental zo rond de 2000/2500 toeren geloof ik goed te doen dus
|
|||
|
|||
dank jullie voor je snelle reacties. wat een heerlijk forum is dit!
Als het een beetje meezit heb ik binnenkort een mooie origenele mk1!! kan niet wachten. Dennis
|
||||
|
||||
Quote:
Geen probleem. De rekening krijg je doorgaans aan het einde van de maand.
|
||||
|
||||
rekening nummer ontvang je via PB
|
||||
|
||||
Rijd in een passat station met diesel en 4bak, prima te doen!
snelweg rond de 110 vindt ie heerlijk, en rijdt nog 1/20 dan hoor!!
|
|||
|
|||
Quote:
ik wacht mijn pb wel ff af! oke ik ben geen snelheidsduivel dus met 110 kom ik er ook wel. Anders kon ik ook beter geen diesel gaan zoeken.... Ik hou van die diesel waar je niet snel in kan en hoeft te rijden. Dennis
|
||||
|
||||
Ik rij meestal iets van 100/110 op de snel weg met de Jetta met een 4 bak, gaat prima hoor
Beetje herrie maar dan zet je de radio gewoon wat harder |
|
||||
|
||||
heb een 4 bak in de audi.. van 60 tot 180 in dezelfde versnelling
|
||||
|
||||
zolang je niet met 13/14 inch en hele platte bandjes gaat rijden is het zeker goed te doen!
|
|
|||
|
|||
Ik rij dagelijks snelweg, tussen de 110 en 130 kmph dit gaat lekker. leg er binnenkort wel een 5 bak onder, deze had ik nog liggen anders had ik het ook niet gedaan
mvg roy |
|
|||
|
|||
Rij wekelijks een dikke 600km (kan max700km op 1 tank) met een golf 2 1300i 4 bak. Zodra ik hier de snelweg opdraai zorg ik dat zsm op de 140 a 145 kom.
Daarna lekker hangend in de stoel en wachten op de afrit waar ik eraf moet . En dit heeft het golfje tot nu toe al 10.000km volgehouden zolang ik hem heb. (4mnd volgens mij) Toerental heb ik geen idee van. Wat ik wel weet is dat het best veel is |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ga ik binnenkort ook doen, met de Kever..
|
|||
|
|||
ik heb wel een 5 bak, maar die is wel erg kort vind ik. loopt op de snelweg erg hoog in de toeren!
|
|
|||
|
|||
mn 5-bak in GTI 1.8L doet 3.500 toeren bij 120 en mn 4-bak 1.5L doet ook zoiets ongeveer. Zit niet veel verschil tussen.
En met mn 4-bakkie heb ik al eens op top 183 op de teller gereden! zal wel 165 echte km/h zijn ofzo... Maar mijn ervaring is ook dat t echt prima rijdt idd! versnellingen zijn wat 'langere' gangen, oftewel kun je in breed bereik mee rijden |
|
||||
|
||||
welke type golf 1 heeft een 5 bak???
Bekir |
|
||||
|
||||
Quote:
hier zelfde verhaal met de polo....
|
||||
|
||||
Quote:
Golf 1 gti heeft n 5 bak, en volgens my de late diesels ook. Ik heb n 5 bak maar hy draait 4000 toeren by 120 km op de TomTom