|
|||
|
|||
streetmagic
Ik ben al een aardig tijdje lid van het volksforum, maar zal me nu eindelijk maar eens voorstellen:
Ik ben marco, 21 jaar, ik kom uit omgeving amersfoort en ben metaalbewerker/verspaner van beroep. Ik rij sinds juni 2009 een vw polo G40 van 03-01-1992 In 2000 is de auto geimporteerd vanuit duitsland. De auto is in duitsland voorzien van een compleet genesis sound audio systeem. Hier in nederland is er door de vorige eigenaar een weitec -80 setje onder gezet, verder was de auto origineel. Voordat ik de polo had heb ik 2x een polo sedan gehad. Momenteel ben ik bezig met het motorische gedeelte van de polo: Maximaal aangepaste cilinderkop Maximaal aangepaste lader Sprinter intercooler Brandstofdrukregelaar Dumpvalve Gasklephuis aan laten passen Inlaat aan laten passen Schrick nokkenas Chiptuning Compleet RVS uitlaatsysteem Uiterlijk: Ats classics in 13'' 7j en 8j Weitec -80mm set Emblemloze grille Interieur: Compleet leeggehaald achterin Nieuwe panelen achterin gemaakt Vlakke vloer gemaakt met Ats reservewiel uitsparing Halve rolkooi (Complete komt nog) Last edited by streetmagic : 16-01-2010 at 16:51. |
|
||||
|
||||
Welkom, leuke Polo. Mooi detail vd rode strips in bumper en velgrand.
Plannen vh blok klinken goed, suc6 ermee alvast. gr Pim
|
||||
|
||||
Welkom hier!nette g40!
|
|
||||
|
||||
Warm Welkom! Gave auto, en die rode striping is idd echt leuk!!
|
|
||||
|
||||
Welkom hier en have fun
|
|
||||
|
||||
prachtige G40
|
|
||||
|
||||
welkom,dikke plo
|
|||
|
|||
Opnieuw voorstellen golf 3 gti
Al jaren lid van het forum maar al lang niet meer actief dus bij deze even opnieuw:
Ik ben marco, 26 jaar, kom uit a'foort en rij sinds een tijdje weer een golf gti 2.0 8v. Hiervoor 2 polo derby's gehad, een g40 met 160pk, een 3deurs 2.9 vr6 syncro en een audi a6 2.4 v6. Aanpassingen aan de golf tot nu toe zijn: Vento front Zwarte koplampen met retrofit projectors Helder zwarte knippers/mistlichten Volledig gespoten bumpers Seat leon cupra 180pk schijven/klauwen voorzijde Crooketuning uitlaat eindstukken in rvs Geflockt dashboard Golf 6 stuur Volgende maand gaat de golf compleet op polyurethaan rubbers Hierbij wat foto's: Last edited by streetmagic : 27-05-2015 at 19:14. |