![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() aangezien het blok in mijn golf 1 (1500 carb) wel een beetje aan vervanging toe begint te komen, wil ik rustig even opzoek naar een ander blok.
Ik zat zelf te denken aan een golf 2 1800 carburateur blok (90pk) omdat deze ten eerste weer 20pk extra heeft en volgens mij zo plug & play over te lepelen is, maar is dit ook zo? of zijn er nog dingen waar ik van tevoren even op moet letten? kan alles zelf dat is het probleem niet, ik wil alleen als ik het doe wel binnen een weekendje klaar zijn ![]() als iemand nog zon (compleet!) blokje weet te liggen (evt inclusief 5-bak) let me know! of een hele golf 2 met zon blok voor weinahg ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Als de golf waar het in moet van 83 is[dus met nieuw model zekeringkast]
En de golf2 van voor 87 dan is het zo over te zetten |
#3
|
||||
|
||||
![]() bij een carb-blok heb je toch niks met de zekeringkast te maken?
volgens mij moet ie er zo in kunnen,ik heb nog wel een 90pk gx met 5bak liggen(k-jetronic) maar dan moet je met pompen e.d. aan het wisselen....
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit Topic ga ik ff volgen! Ik zit met het zelfde id.. wil ook wel iets meer vermogen! Volgens mij kun je een 1.8 carb. motor zo 1 op 1 over zetten.
__________________
Bad news : Time Flies Good News: You're The Pilot |
#5
|
|||
|
|||
![]() Ja kun je zo over zetten!
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Tis een 81er dus oud type zekeringkast, maar waarom zou dit uitmaken?
|
#7
|
||||
|
||||
![]() als je met injectiecompjoeters aan de slag moet krijg je dradenrommel!
als je een carb blok erin gooit houd je lekker dezelfde draadjes en is er niets aan de hand!
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Gewoon een oud model motor erin hangen, 1.8 carburateur.
Niks kloten met draden, alles kan je zo van je eigen blok gebruiken of aanpassen. |
#9
|
||||
|
||||
![]() heb je nog contactpuntjes? dan wel ff een draadboompje voor de electronische ontsteking scoren, en een 5baksteun
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Dat dacht ik dus ook, gaat goedkomen dan!
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Nee had de 1500 al omgebouwd naar elektronische ontsteking, baksteun en schakelstang aanpassing gaat ook lukken
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Heb nog een 1.8 blok liggen.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=63056
__________________
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |