![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() hallo mensen..
ik heb een probleem met mijn golf 2 1300 nz injectie. hij wil helemaal niet stationeer meer lopen. dit probleem is zo van de 1 op de andere dag gekomen. ook als je gewoon wil wegrijden stotterd die en houd in. met een beetje gas geven slaat de auto wel gewoon meteen aan. of die nou warm of koud is maakt weinig verschil. maar als ik gewoon rond de 2500 toeren of meer rij merk ik er niks van en loopt hij normaal. wat kan er aan de hand zijn? mvg. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Controleer eens of het membraam in de "paddestoel" op het ontstekingshuis nog heel is.
Kun je doen door met je mond aan het slangetje te zuigen. Merk je helemaal geen weerstand dan is waarschijnlijk het membraam stuk en trekt de motor valse lucht. En hoe staat het verder met de staat van onderhoud? Zodat bijvoorbeeld niet gewoon compleet versleten bougies de oorzaak zijn.... ![]()
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zal het morgen eens proberen de bougies zijn zo goed als nieuw |
#4
|
|||
|
|||
![]() Ga ook voor de vacuumvervroeger
|
#5
|
|||
|
|||
![]() ik heb de vervroeger eruit gehad en daar is niks mis mee..
|
#6
|
|||
|
|||
![]() wat ik er ook nog vergeten was bij te vertellen is dat hij ook regelmatig ploft in het filter bij lage toerentallen
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lambda sensor!
Blauwe temp sensor |
#8
|
|||
|
|||
![]() oke zal ik daar morgen eens naar kijken..
bedankt alvast |
#9
|
|||
|
|||
![]() ik heb de beide sensoren vervangen en het is nog niks veranderd:s
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Computer
LMM Brandstoffilter Rotor[ontsteking] |
#11
|
|||
|
|||
![]() Denk toch valse lucht. Slangetje tussen aanzuigbuis en carterontluchting wil ook graag stuk gaan. Voor de rest gewoon alles nalopen.
Gasklephuis niet smerig? Stationairkanaaltje verstopt?
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#12
|
|||
|
|||
![]() vacuumterugslagklepje (aan rembekrachtiger) was bij mij het probleem (verduurd>scheurtje).
Gr Matheo (@ mods: kan nog nog steeds mijn broertje niet uitloggen) |
#13
|
|||
|
|||
![]() wat me wel opviel is dat toen ik de lamda sensor eruit haalde deze niet zwart is zoals gewoon maar heel er ligt van kleur bijna wit
|
#14
|
||||
|
||||
![]() staat je onsteking nog wel goed ?
__________________
Daily : geen VAG .... ![]() Project : Kever 1200 1983 |
#15
|
|||
|
|||
![]() probleem verholpen de slang van de carter ontluchting was compleet afgebroken dus valse lucht
iedereen bedankt voor de reacties |