|
|||
|
|||
Bora heeft meer benzine verbruik
Hallo mijn bora 2.0 verbruikt sinds de sneeuw er is heel veel benzine rijd met 29 liter ongeveer 150km en de bora rijd niet meer zoals die reed(toen ik de auto kocht) als ik volgas geef(waar het niet glad is) duurt het even tot die op toeren komt net of die word tegen gehouden.en als ik de koppeling los laat merk ik ook dat die een beetje word tegen gehouden en zijn vermogen niet meer heeft pas naar de zoveel duizend toeren kotm die eigelijk op gang het is net of de rem blijft hangen ofzo.
Ik heb de bora bij een oudere man gekocht heeft die 6 jaar in bezit gehad en altijd op tijd zijn beurten gehad dus het is geen afgetrapte bak.De bora heeft ook altijd binnnen gestaan misschien dat het daar mee temaken heeft van wegen het weer op dit moment.Toen ik de bora kocht reed ik met 29 liter ongeveer 300km wat kan de oorzaak van dit zijn?Ik snap dat het op sommige plekken glad en dat het dan wat meer verbruikt maar zo erg als nu is niet goed en voel gewoon dat iets niet goed is. Mvg Mike Last edited by mgm : 21-12-2009 at 21:17. |
|
||||
|
||||
luchtmassameter nog goed?
|
|
|||
|
|||
Even laten uitlezen.
|
|||
|
|||
en dan hier neer zetten wat de fout was.
|
|
|||
|
|||
bij een benzine kun je niet zien dan de lmm kapoet is....
|