|
||||
|
||||
Probleem Remlicht Mk1!
Heyzzz
Ik kwam er gisteren achter dat ik geen remlicht meer heb! hoelang al? geen idee sinds het verlagen?ik weet het niet alles na gelopen lampjes,houders,ff in gespoten met contactspray,zekeringen, er zit niks van een schakelaar op de rempendaal hoe werkt dit? is dat de plug onder de rem bekr??? met 2 rode draadjes? wat kan dit zijn ?oplossing wie heeft dit ook al gehad! hoe los ik het ff op! Grtzzz
|
||||
|
||||
Op de hoofdremcilinder zit een schakelaar met 2 draadjes/vlakstekkers.
Deze is van het remlicht. Let op ! Als je de schakelaar losdraait stroomt wel je remolie er uit. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe kan ik testen voor ik dat doe of dit het probleem is heb er net nieuwe remolie op! Grtz
|
||||
|
||||
De draadjes die op de schakelaar zitten even onderling doorverbinden met een stukje draad.
Als het remlicht dan wel brandt is de schakelaar defect. |
|
||||
|
||||
Quote:
en wat als ze dan ook niet branden? waar zitten nog zekeringen bij een 77? ergens los??? Grtz
|
||||
|
||||
Dan heb je ergens een draadbreuk.
Er zitten alleen zekeringen in de normale zekeringkast. |
|
||||
|
||||
Quote:
Fuck Nou dan oude kleren aan en multie meter uit de kast!!! oke bedankt! Grtz
|
|||
|
|||
Heb het ook gehad
Heb toen van een golf2 de schakelaar bij het pendaal gemonteerd,en een draad van accu naar schakelaar naar remlichten gemaakt[met zekering er tussen] |
|
||||
|
||||
Klaar!!!
het werkt weer!!! oude auto he! het zat in de zekeringen kast! Denk dat het stuiteren van de 1er na het verlagen een oorzaak kan zijn! Maar alles weer oke!
|
||||
|
||||
Dat krijg je met die ouwe bakkies,maar gelukkig ook vaak weer simpel op te lossen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja no problemo thanks voor het mee denken!!!
|
|||
|
|||
Wat was de fout in je zekeringkast? Ik heb het zelfde probleem bij m'n '78er...
|
|||
|
|||
Remlichten werken niet MK1
Hey,
Ik heb ook een probleem met de remlichten van mijn golf MK1 van 1983. Op mijn hoofdremcylinder lijken 2 schakelaars te zitten die met elkaar zijn doorverbonden. Welke schakelaar moet ik dan hebben? Ik heb al met een multimeter doorgemeten , maar ik heb helemaal geen stroom daar! Zekering van remlichten moet dezelfde zijn dan die van de alarmlichten volgens de vraagbaak, namelijk zekering 6. Maar die is heel, en de alarmlichten doen het wel. Op de schakelaar moet toch ook konstante stroom zitten? Of heb ik het nu mis? Gr, Martin |
|
|||
|
|||
Probleem opgelost!
Ik heb net de nieuwe type zekeringskast. Bij types na 1983 is het zekering nr.2 en die was dus stuk |