|
|||
|
|||
ervaring rokkor schroefsetje?
ik ben aant denken om een schroefsetje van rokkor te bestellen voor mn golf2
heeft iemand er ervaring mee? is het bagger of valt het wel mee? de prijs is namelijk echt wel laag! 138 euro op de beurs in essen (heb met de verkoper afgesproken dat ik die prijs nog 2 weken mag aanhouden ivm beursaanbieding) |
|
||||
|
||||
wat denk je zelf wat je kan verwachten van een schroefset voor dat geld.....?
|
|||
|
|||
Quote:
das nou net wat ik bedoel! ik heb dr de ballen verstand van! ik heb dat setje goed kunnen bekijken maar in mijn ogen zag het er solide uit het zat net zo degelijk in elkaar als dat setje van maxx tuning maar dat setje koste 229 euro! en om eerlijk te zijn was eigenlijk alleen de kleur anders. zoals gezegd in mijn ogen!, daarom mijn vraag of het wat is? |
|
||||
|
||||
ik heb zelfs een setje voor 128 euro gezien daar, maar zag er allemaal wat fragiel uit vergeleken met de setjes die ik in het verleden gehad heb.
|
|||
|
|||
Quote:
jep heb ik ook gezien! dat waren de zelfde setjes maar dan bij een andere verkoper! heb net gebeld met de verkoper,blijkt dat rokkor en raceland 1 en het zelfde bedrijf is, hij geeft me 2 jaar garantie op alle onderdelen! terug sturen van eventuele defecte onderdelen is niet nodig! een foto ervan mailen met een copie vaan de aankoopbon zou genoeg zijn! oh ja ze zijn gevestigd in gent(belgie) je voelt em al! iemand ervaring/ kennis van raceland schroefsetjes? Last edited by bugsnbusses : 05-12-2009 at 23:20. |
|
||||
|
||||
als je niet teveel verwacht kan het nooit een miskoop zijn.
|
|||
|
|||
Quote:
hmm ik had de zelfde gedachte! voor 138 euro en 2 jaar garantie kun je je eigenlijk geen bult vallen! ik ga het bestellen! we zullen wel zien! |
|
|||
|
|||
Met die Raceland setjes is niks mis mee (voor dat geld).
Heb een aantal keer een TEC setje besteld bij skg en kreeg steeds Raceland opgestuurd, nooit problemen mee gehad en gaan lekker laag. |
|
||||
|
||||
Ik vind t er een beetje speelgoedachtig uitzien eerlijk gezegd... |
|
|||
|
|||
heb het ook bekeken op essen, en de conclussie was dat het eigelijk allemaal dezelfde meuk is, met elke keer een andere kleur.
maar het verschil met ta techniks is dat de veren van rokker dunner zijn. voor de rest is het net zo mooi afgewerkt, naja mooi?? tis geen geld, en 2 jaar garantie voor 128 euro. |
|
||||
|
||||
Heb nu een jaar dagelijks gereden met een Raceland set van Essen, heb er nog geen problemen mee. Dure sets rijden natuurlijk beter maar voor nog geen 150,- mag je zeker niet klagen.
|
|
||||
|
||||
Maarja...als je 4x per jaar je set onder je auto vandaan moet halen ivm lekkage.....
ach...toch garantie, dus dan maakt dat ook niet uit. succes met sleutelen
|
||||
|
||||
ik heb een setje aangeschaft @ essen.
als ik had geweten dat ze hier gewoon te bestellen zijn voor het zelfde bedrag had ik dat wel gedaan. was al dat dragen richting de auto op zn minst niet nodig geweest:P maar jah. 138 euro. als ie na een jaar lek is, who cares als het een setje van 4 a 500 euro zou zijn en na een jaar lek gaat dan ok maar ik lig iig niet wakker van 138 euro wat na een jaar lek is. koop ik voor dat bedrag wel nog 1.
|
||||
|
||||
wij hebben er ook bij gestaan en het goed bekeken wij,(ruurd,molle,en ik vonden het wat iel en dun overkomen.
het is zeker geen geld maar ik heb er weining vertrouwen in en als er wat mee is dan moet je het opsturen naar bangkok ben ik bang en word het gerepareerd door kinderen van 6 jaar oud dus voor de zekerheid maar een dure zet meegenomen waar ruurd ervaring ee had. groetjes pieter. |
|
||||
|
||||
Supersport
|
|||
|
|||
lijkt overtoom wel!
heb vandaag al mn setje binnen! is vanuit belgie verstuurd! dat noem ik nou snel leveren! zaterdag avond besteld nu al in huis( denk dat ze er snel vanaf willen hahaha!)
morgenavond ff monteren die sjit en kijken of ie lekker laag kan! |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
zo het zit eronder, valt me niet tegen om eerlijk te zijn! alleen krijg ik em achter niet zo laag als voor, zonder dat de veren er bij het opkrikken los in komen te hangen. kan helaas nog geen proefrit maken vanwege de schorsing en het ontbreken van apk. maar al met al ben ik tot nu toe tevreden!
|
|
|||
|
|||
Zijn hier nog ervaringen mee?
|
|
||||
|
||||
ben ook benieuwd.